Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Hey mensen zoals veel andere zie ik heb ik een probleem met de missie waarin je moet vliegen en ik hoop dat iemand mij (snel) wil helpen met het probleem. Missie: Learning to fly Cheaten: Nee. Versie: Versie 1 Overig: ik heb de eerste 2 gehaald. Alvast Bedankt, Bodemloos. >>> Door VWO-er: Ik heb je bbcodes even voor je gefikst, je kunt het beste niet uit code-velden kopiëren, tenzij je de oude editor gebruikt. <<< ik zag het al, bedankt. @VWO-er GTASAsf1.b Bewerkt: 28 oktober 2012 door Bodemloos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Zal ik wel even voor je doen, moeten ze allemaal gedaan worden of enkel dat eentje erna? Ik geloof allemaal. Et voila. GTASAsf8.b Bewerkt: 28 oktober 2012 door thebig Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Zal ik wel even voor je doen, moeten ze allemaal gedaan worden of enkel dat eentje erna? Ik geloof allemaal. allemaal graag. alvast bedankt @thebig werk perfect, misschien heb ik later nog hulp nodig, maar heel erg bedankt en mijn respect Bewerkt: 28 oktober 2012 door Bodemloos Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Ik vind het altijd zo grappig dat zoveel mensen problemen hebben met deze missie. Ik heb ze allemaal in 1/2/3/4/5x gehaald Allemaal goud dus er staat een leuke Hunter op het vliegveld Het blijft leuk... Bewerkt: 28 oktober 2012 door nyltje Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2012 Leuk, maar het draagt - behalve aan je eigen postcount - niet bijster veel bij. Topic gesloten, aangezien de aanvraag voltooid is. Het blijft leuk. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts