Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 (bewerkt) Hey mensen zou iemand mij (alweer ) willen helpen met een missie dit keer genaamd: Freefall Missie: Freefal Cheaten: Nee. Versie: Versie 1 Overig: n.v.t. Alvast Bedankt, Bodemloos GTASAsf1.b Bewerkt: 28 oktober 2012 door Bodemloos
Dutchy3010 Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Ikke willll!!! Maar dan moet je wel je savegame plaatsen...
Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Ja sorry helemaal vergeten, excuses
Dutchy3010 Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Helaas lukt het niet vanwege het welbekende muis-probleem (daar zal ik zo een topic voor starten ). Wanneer iemand anders voor die tijd hem wil halen, ga je gang... EDIT: na 100 verschillende dingen geprobeerd te hebben, is het nu eindelijk gelukt. Zal de missie alsnog voor je halen EDIT2: bij deze... GTASAsf1.b
Nyltje Geplaatst: 28 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Ik wil hem best halen maar doen moet je even wachten tot morgen want ik ben nu niet thuis EDIT: Ik zie nu dat Dutchy de missie al gaat halen dus vergeet mijn post maar xD
Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Helaas lukt het niet vanwege het welbekende muis-probleem (daar zal ik zo een topic voor starten ). Wanneer iemand anders voor die tijd hem wil halen, ga je gang... EDIT: na 100 verschillende dingen geprobeerd te hebben, is het nu eindelijk gelukt. Zal de missie alsnog voor je halen oke, lukt het vanavond nog? Ik wil niet dwingend overkomen maar moet morgen weer vroeg werken want anders ga ik nu afsluiten.
Bodemloos Geplaatst: 28 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2012 Hij staat er. hartelijk dank, Dutchy, ik waardeer dit erg! @nyltje, nog bedankt voor het aanbod
Recommended Posts