Jump to content

Zombie


W3sl3y

Recommended Posts

  • Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • W3sl3y

    7

  • P-Jamma

    3

  • Arjen

    2

  • eggie123

    2

daar ergens in die buurt kon je toch die nog zo genaamde zombie ook vinden :blink:

wel goed gevonden.

ik had het zelf nog niet gezien.

ik kom amper in sf dus ja

Link to comment
Delen op andere websites

ik kwam dit tegen.

Doen ze hier onderzoeken naar zombies ofzo?

gallery655te.jpg

volgens mij is t een verwijzing naar die film, the 5th day met arnold schwartzenegger ah en trouens dit is al de zoveelste repo over dit onderwerp, zoek maar op.

Bewerkt: door Mathmagic
Link to comment
Delen op andere websites

lang geleden heb ik dit bord ook gezien, ik vroeg me af: wat is dit nou weer :S? :puh:

Nutteloos ;)

laat dit topic lekker rusten en als er echt iets belangrijks is dan post je het.

Maar niet dit italia_juju ;) <_<

Link to comment
Delen op andere websites

In San Fierro, middenin de stad, best groot, je kan er zo inlopen, je hebt er ook een missie, die heet Jizzy (dat rijmt :puh: ) Uit dat gebouw komt dat zoon geestelijke lopen met een hoer, die stappen in een limo met daar8er een bodyguard, die moet je dan allebei afmaken.

Link to comment
Delen op andere websites

In San Fierro, middenin de stad, best groot, je kan er zo inlopen, je hebt er ook een missie, die heet Jizzy (dat rijmt :puh: ) Uit dat gebouw komt dat zoon geestelijke lopen met een hoer, die stappen in een limo met daar8er een bodyguard, die moet je dan allebei afmaken.

Eeehm wat wil je hiermee duidelijk maken? :blink:

W3sl3y zei al dat 'ie zijn antwoord had en dat dit Topic gerust kon laten worden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat bedrijf komt uit Resident Evil.
Resident Evil Spoof:

Go to San Fierro and located further up north from Doherty Garage on your right is the Zombotech Sky tower. Go inside and look about, it is surely bring back memories of Resident Evil.

Heette dat bedrijf in Resident evil niet Umbrella dan? Dan heb ik zeker de verkeerde versie ofzo? :o :huh:

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is t een verwijzing naar die film, the 5th day met arnold schwartzenegger

Die film heet the 6th day, goede film trouwens.

ontopic: volgens mij was dit al heel lang bekend. Ik heb het in ieder geval de derde dag al gezien dat ik GTA SA had (dat was in november).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...