W3sl3y Geplaatst: 24 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 24 juli 2005 nog even wat. In dit gebouw zie je ook een plattegrond met de tekst 'You are here' als je dan goed kijkt zie je dat er nog een hele grote kelder is waar je helaas niet in kan.
Rinaldootje Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 k vloog wat rond in mij hydra tot k neerstorte in een gebouw en k dit tegen kwam
GTA-Sheep Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Oh ja, daar ben ik ook al eens geweest. Is een gebouw vlakbij het hotel waar je die valet-parking missies kunt doen. In de hal staat een heel groot beeld wat een DNA-string voorsteld en volgens mij is dat beeld één van de 50 photo-ops. Inderdaad staat overal zombielab aangegeven, maar de kamers zelf kan je niet binnen.
.Levi. Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 k vloog wat rond in mij hydra tot k neerstorte in een gebouw en k dit tegen kwam Vanaf hier het topic samengevoegt. Dit heb ik ook al heel lang ondekt, maar het is wel grappig.
Arjen Geplaatst: 1 november 2005 Rapport Geplaatst: 1 november 2005 Dit gebouw is ook bewerkt door ICK volgens mij. Hij staat niet (meer) in de database.
Recommended Posts