-Niels- Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Op het eiland San Fierro, is een haven. Ik reed daarna toe tot ik op een gegeven moment een bord zag staan, met allemaal auto namen erop. Ik herkende dat ergens van dat kom je ook tegen in een film genaamd: Gone in 60 seconds. Daar moeten ze binnen 4 dagen, 50 auto's stelen al stonden hier niet 50 auto's op toch wel een paar. Hier vind je dat bord, ik heb er een foto van genomen. Ik kon niks vinden met de zoekfuntie, dus ik wist niet of dit al gemeld was. Reageren
Arjen Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 In Vice City moest je ook auto's verzamelen. Maar ik snap niet precies wat je hier mee bedoeld? In San Andreas mag je er zo lang over doen als je wilt en het zijn maar een paar auto's. Reageren
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Dit is een bord van Inport / Export. Dat je die auto's moet verplaatsen. En als je dat gedaan hebt staat er een streep door. Of is dit iets anders :blink: Bij Vice City was het de Sunshine Auto's. Dat ging niet om tijd.Daar had je ook zo een bord Maar dan tegen de muur. Bewerkt: 11 juli 2005 door GoKu Reageren
W3sl3y Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 nee hij bedoelt de inport/export Reageren
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) nee hij bedoelt de inport/export Ja, IK zei dat toch? IK ga ook is nog is kijken op google. Hier het Topic. Bewerkt: 11 juli 2005 door GoKu Reageren
Baffie Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb een keer de hele lijst uit Gone in 60 Seconds uit de film gehaald, dat is déze: Aston Martin DB7 Aston Martin DB1 Bentley Arnage Bentley Azure Bentley Continental Cadillac ElDorado Cadillac ElDorado Broughton Cadillac Escalade Cadillac STS Chevrolet Bel Air Convertible Chevrolet Camaro Z-29 Chevrolet Corvette Chevrolet Corvette Stingray 4x4 Modified Pickup Truck Detomamo Pantera Dodge Daytona Dodge Viper Coupe GTS Ferrari 355 Ferrari 355 F1 Ferrari 365 GTB4 Ferrari 550 Maranello Ferrari Testarossa Jaguar XJ-220 Ferrari XJS Coupe Lamborghini Diablo Lamborghini LM Lexus LS 400 Lincoln Navigator Mercedes-Benz 300 SL/Gullwing Mercedes-Benz CL 500 Mercedes-Benz S 600 Mercedes-Benz SL 600 Mercury Custom Plymouth Hemi'Cuda Plymouth Superbee Pontiac GTO Porsche 996 Porsche Boxter Porsche 911 Twin Turbo Porsche 959 Porsche Speedster Rolls Royce Stretch Limousine Shelby AC Cobra Toyota Landcruiser Toyota Supra Turbo Humvee 2-deurs Ford Thunderbird Ford Mustang Shelby GT-500 'Eleanor' De lijst in GTA San Andreas lijkt er niet echt op als ik het zó mag zeggen... Reageren
Synchro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Dit is wat ik vond. De auto's hebben toch een andere naam dan in SA he. Dit is dus geen easter egg. Op de Walktrough staat alles op van dit. Reageren
-Niels- Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik bedoel zon lijst hebben ze ook in de Film. Ik wist niet dat je dat bij Vice City ook was, maar het lijkt er wel op. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 In de film staat het met onzichtbare letters op de muur, en moeten ze met BlackLights de namen van de muur lezen.... En dat bord is gewoon van Inport/Export wat al was gezegd.. Je moet de juiste auto onder de kraan zetten, de kraan in gaan.. En de auto in het vakje zetten... DaddyPimp Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Dit is wel een heel erg vergezochtte easter egg. En zoals Daddypimp al zei In de film staat het met onzichtbare letters op de muur,en moeten ze met BlackLights de namen van de muur lezen .Hier staat het op een schoolbord. Reageren
Giorgo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 het zijn gewoon auto's die je moet binnenbrengen maar het is afgeleid uit de film want in gta3 was het er nog niet en dan in vc ineens wel dus het is het idee vd film maar het heeft niets te maken met de auto's zelf denk ik Reageren
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 (bewerkt) @C-P Bij Gta III was het er ook al hoor :rolleyes: , misschien moet je wat beter in je GTA geschiedenis boeken kijken. Bewerkt: 13 juli 2005 door ali_r Reageren
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Bij Gta III was het er ook al hoor :rolleyes: , misschien moet je wat beter in je GTA geschiedenis boeken kijken. waar dan ik heb hem nooit gevonden? Reageren
Eli R Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 Bij Gta III was het er ook al hoor :rolleyes: , misschien moet je wat beter in je GTA geschiedenis boeken kijken. waar dan ik heb hem nooit gevonden? Hier in portland is er één: en hier in shoreside vale: Reageren
bigG Geplaatst: 13 juli 2005 Rapport Geplaatst: 13 juli 2005 ik had ook ooit gehoord dat er 1 in het tweede eiland is. is dit waar? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.