Silverbyte Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Wie hier foto's van drie mooie dames op leeftijd verwachtte: helaas. Wel kwam ik tijdens het opruimen van mijn afbeeldingen nog drie signatures tegen die ik hierbij toch nog even show. Niet denderend, maar het kan er mee door vond ik zelf. Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Hee Silverbyte! De eerste sig vind ik redelijk gelukt, je had er veel meer uit kunnen halen. De belichting is OK. Maar de textures zijn te vaak gedupliceerd of op color dodge gezet. Vergeet ook niet de effecten in de render zelf weg te faden, zoals te zien is bij zijn hoofd en linkerhand. Soft vind ik het beste. Klein slordigheidsfoutje bij het effect bij het hoofd, maar voor de rest is het prima. Loom er is redelijk, je hebt er niet veel aangedaan. Alleen het effect bij het hoofd zit een te aanwezig effect. Reageren
Boss Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Hee Silverbyte! De eerste sig vind ik redelijk gelukt, je had er veel meer uit kunnen halen. De belichting is OK. Maar de textures zijn te vaak gedupliceerd of op color dodge gezet. Vergeet ook niet de effecten in de render zelf weg te faden, zoals te zien is bij zijn hoofd en linkerhand. Soft vind ik het beste. Klein slordigheidsfoutje bij het effect bij het hoofd, maar voor de rest is het prima. Loom er is redelijk, je hebt er niet veel aangedaan. Alleen het effect bij het hoofd zit een te aanwezig effect. Ik ben het om eerlijk te zijn toch niet helemaal met je eens. Dit is zijn stijl. Kijk, mijn stijl is wat dingen op een hoopje gooien met een abstracte gedachte en zou nooit wat rond een render kunnen bouwen. Silverbyte legt de nadruk meer op de render en de belichting ervan. En dan uitproberen wat je beter ligt: minimalistic zoals # 2 en 3 of het tegenovergestelde en het spectaculaire opzoeken. De eerste manier van sigs maken is een veel gebruikte, maar dat haalt niet weg dat je naar iedere sig met een fresh mind moet kijken. Je kunt zien of iemand verstand heeft van wat hij doet of niet. Zo zeg je bijvoorbeeld dat je de effecten op de render meer uit moet faden, maar dit zal het toch een leeg gevoel geven. Hij gebruikt niet te veel effecten op de render maar de juiste hoeveelheid. Maar wat je over het hoofd zegt heb je wel beetje gelijk. Hij had beter het licht van achter/links/onder laten komen ipv ook nog van boven. Maar dan kom je weer bij een puntje wat ik eerder noemde: leegte. Het is dus ontzettend lastig om hier een juiste balans in te vinden en de uitkomst is daarom toch zeker goed gelukt. Ik denk dat er aan Loomer nog aardig wat gedaan is. Er is een achtergrond gesmudged (neem ik aan) en de render heeft ook en enhancement gekregen. Het bokeh effect vind ik hier goed bij passen, met maakt het heel minimal (er hoeft dus ook niet veel aan gedaan te worden, het is minimalistisch werken en zo aandacht proberen te focussen op 1 ding). Hier vind ik de render er het meest uitspringen van de drie. Toch vind ik de tekst er niet helemaal juist bij net als het groene gedeelte van de achtergrond met de kleur van de bokeh. En Soft is ook weer heel minimal. Wat je zegt over het hoofd is denk ik geen slordigheid maar zo bedoeld.De lichtpuntjes zijn ontzettend fel. Wit, eigenlijk. Ik heb hier ook ooit wel iets mee geprobeert maar viel niet te doen. Ik vind dat je het goed gebruikt alleen mis is toch net iets in deze sig Al met al, geslaagde brouwsels. Reageren
Cabyon Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 (bewerkt) Boss, het zijn punten die ik anders zou doen mocht ik deze kunstwerkjes gecreëerd hebben. Maar niettemin klopt het zeker wat je zegt; bedankt voor de post. Bewerkt: 7 november 2012 door Cabyon Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.