Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Ik weet dat je bij een betere Bike en Cycling skill minder snel van je motor/fiets valt en bij de fiets ook hoger kan springen, maar wat heb je aan driving en flying skill? Als er extra dingen zijn bij bike/cycling skill dan hoor ik dat natuurlijk ook graag (ik kon het niet op WikiGta.nl vinden) Nyltje Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Als je geen flying skils hebt mag je op het vliegveld geen vliegtuigen pakken meen ik me te herinneren. Reageren
Svenie Geplaatst: 29 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Een hogere Flying en Driving skill zorgen ervoor dat een voertuig/vliegtuig sneller en preciezer reageert op de controls die je gebruikt. (ze worden dus met andere woorden makkelijker controleerbaar) Zo zal een vliegtuig bijvoorbeeld sneller duiken wanneer je pijltje naar boven drukt en zal je met een auto beter een bocht kunnen nemen. Zoals Kenny-Petrovic in de post hiervoor al aangaf, moet je over een bepaalde hoeveelheid flying skill beschikken voor je toegang krijgt tot de verschillende luchthavens. Het voltooien van de Flying school is hiervoor voldoende. Reageren
Nyltje Geplaatst: 29 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 29 oktober 2012 Ok, ik merk er niet echt veel van want heb al m'n skills 100% maarja ik weet het nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.