Jump to content

Windows 7 wil niet starten


martijn0126

Recommended Posts

Hallo,

Sinds een dag wil mijn windows niet meer starten, hij komt door de boot heen, maar als er staat Windows starten... Dan blijf dat er maar staan.. Ik heb het al geprobeerd om met de CD te starten, en windows opnieuw te installeren, maar niks helpt, ik heb een paar dagen geleden nieuwe hardware ontvangen, dat heb ik in gebouwd en ik kon gewoon computeren, tot gister :( . Heeft iemand een oplossing?

Mijn computer: HP Pavillion p6 2002-nl

Videokaart: Club 3D Radeon hd 7770 1GB

Processor: AMD A6-3600

Voeding: Antec HCG-520

Geheugen: 4GB

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Wat heb je precies aan de hardware van je PC gedaan? Toegevoegd/vervangen?

Staat je PC op een plek waar niet veel ventilatie is? Heb je nog rare geluiden gehoord?

Bewerkt: door Sublime
Link to comment
Delen op andere websites

Mijn computer staat onder mijn bureau, heeft genoeg ventilatie, videokaart werkt trouwens perfect, alle drivers geinstalleerd, en heb trouwens ook mijn voeding vervangen, maar de dagen nadat ik dat allemaal heb gedaan deed de computer het gewoon. Ik ga het zometeen proberen om in safe mode op te starten.

EDIT: Ik kan NIET in safemode, er staat weer hetzelfde.. Kan ik de computer nu wel uitzetten met de knop? Zou er trouwens iets in de computersetup verkeerd staan?

Bewerkt: door martijn0126
Link to comment
Delen op andere websites

Yup, heb zelfs nog met een andere schijf geprobeerd, maar tevergeefs..

Ik zat eerst te denken aan een beschadigde harde schijf, maar nu die optie nu ook al verdwenen is vrees ik dat het misschien aan je moederbord ligt ? (kan iemand dit bevestigen?). Dan is het nog maar de vraag of het te redden is, of dat je het maar moet vervangen ..

Link to comment
Delen op andere websites

Kan het ook dat iets verkeerd staat? Want toen straks kwam ik weer tot het inlogscherm, maar toen ik hem had uitgezet, en weer opnieuw wou opstarten was het probleem er weer..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het overmorgen proberen, heb nu een beetje veel huiswerk en leerwerk :S

Ok, degene die zei dat ik misschien een nieuw moederbord moest hebben, ik heb nog een uit een oude kast, het is een asus met een 939 socket met een processor, alleen, er is geen koeler, dus die moet ik nog zoeken, maar een moederbord heb ik dus nog indien nodig.

>>> Door Megadreams: Posts samengevoegd, gelieve in het vervolg de bewerken knop te gebruiken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Ik heb windows 7 en als ik hem opstart staat er: ''bestanden laden''.

Daarna staat er ''windows starten met het icoontje'' (zoals altijd)

en na een moment komt er een blauw beeld met een grote cursor.

ik kan niks aanklikken want er staat niks op het beeld en mn toetsenbord werkt ook niet

kan iemand me hierbij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb windows 7 en als ik hem opstart staat er: ''bestanden laden''.

Daarna staat er ''windows starten met het icoontje'' (zoals altijd)

en na een moment komt er een blauw beeld met een grote cursor.

ik kan niks aanklikken want er staat niks op het beeld en mn toetsenbord werkt ook niet

kan iemand me hierbij helpen?

Maak er een eigen topic voor ;).

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...