Gta Ripper Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik kwam vandaag op het idee om iets te maken wat laat zien hoe slecht hebberigheid kan zijn van sommige landen. Sommige fabrieksarbeiders zijn nog steeds in een aantal landen straatarm door onze consumentencultuur. Ik heb geprobeerd dit te laten zien in dit design. Door de hebberige hand af te beelden die grijpgraag is. Ik heb zelf ook nog eens voor twee dobbelstenen gekozen, aangezien de fabrieken vaak spelen met het landschap en de mensen die hier wonen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Prachtig stukje werk man. De achtergrond met rokende fabrieksschoorstenen zet meteen de toon. Je bent er erg goed in geslaagd om een (post)apocalyptisch sfeertje neer te zetten. Ik vind de hand persoonlijk iets te LQ in verhouding met de scherpte van de andere objecten, maar soms moet je roeien met de riemen die je hebt. Links onder de handpalm kun je misschien nog iets van een vuurwapen plaatsen, maar aan de andere kant, misschien wordt het dan weer te druk. Al bij al ben ik onder de indruk. Zie graag meer van dit soort spul. Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Ik ben zelf niet tot dit soort dingen in staat, maar ik zie een paar kleine puntjes voor de afwerking: allereerst overlapt de rook bij de wijs- en middelvinger een beetje met de vingers en de rand (hetzelfde gebeurt een beetje bij de duim). Daarnaast lijken de auto en het vliegtuig een beetje geplakt :$ Ik wil je niet beledigen, maar zo leek het de eerste keer. Voor de rest echt een topdesign, want de sfeer die je er neerzet is echt héél goed gelukt, o.a. door de schim voor het huis en de horizon. Ik zie net zoals Silverbyte graag meer van dit soort werk Reageren
Cabyon Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Gaaf! Ik vind je opzet echt wel gelukt. Wel wil ik meteen zeggen dat ik dan persoonlijk die hand iets lichter zou hebben gemaakt, dat zou ik vetter vinden. Maar echt knap gedaan voor de rest! Erg vette sfeer en de tekst past er perfect bij. Heb er eigenlijk weinig op aan te merken. Silverbyte citerend: ''Zie graag meer van dit soort spul.'' Kwaliteitswerk dude. Keep it up! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Ik ben zelf niet tot dit soort dingen in staat, maar ik zie een paar kleine puntjes voor de afwerking: allereerst overlapt de rook bij de wijs- en middelvinger een beetje met de vingers en de rand (hetzelfde gebeurt een beetje bij de duim). Daarnaast lijken de auto en het vliegtuig een beetje geplakt Ik wil je niet beledigen, maar zo leek het de eerste keer. Voor de rest echt een topdesign, want de sfeer die je er neerzet is echt héél goed gelukt, o.a. door de schim voor het huis en de horizon. Ik zie net zoals Silverbyte graag meer van dit soort werk No problem hoor, van kritiek kan ik immers leren. Ik snap wat je bedoelt met de auto en het vliegtuig, ik heb er wel een aantal dingen aan gedaan om ze wat meer te laten passen in het design. Ik heb gedodged, geburned en adjustments met clipping mask over de auto en het vliegtuig gedaan. Dit is ongeveer hoe goed ik ze in het werkje heb kunnen verwerken, en ik ben er zelf tamelijk tevreden over. Over de rook heb je gelijk, dat is een slordigheidje van mij geweest, ik heb een displacement filter op gegeven moment in een layer gedaan, daar door kwam de rook over meerdere vingers heen. Ik heb het zo proberen weg te werken dat het de achtergrond verder niet zou storen. De duim is, zoals jou net is opgevallen, wel vrij slordig gedaan nu ik het zelf nog eens bekijk. Bewerkt: 30 oktober 2012 door Gta Ripper Reageren
Nyltje Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2012 Ziet er echt geweldig uit! Je zou dit eigenlijk naar Greenpeace moeten sturen, ik denk dat ze dat vast wel goed zouden vinden voor hun actie tegen Shell! Reageren
xoex23 Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 (bewerkt) Allereerst, zelf kan ik (voorlopig) zulke dingen niet maken, laat dat helder zijn. Toch heb ik nog wat punten die eventueel verbetert kunnen worden. Allereerst denk ik dat je wel wat meer nadruk had mogen leggen op de dobbelstenen, die moet je bijna zoeken door de grote hand. Daarnaast snap ik niet wat dat huisje daar nou eigenlijk doet, het staat er eigenlijk maar voor joker bij. Mijn laaste punt is dat je ook wel wat meer nadruk had mogen leggen op het woord creed, wat een beetje vervaagt ten opzicht van de rest van de afbeelding. Dan wil ik nog wel even zeggen dat de sfeer heel goed gelukt is, je hebt met die fabrieken en de goede grijstinten duidelijk de toon gezet. Bewerkt: 31 oktober 2012 door xoex23 Reageren
Nyltje Geplaatst: 31 oktober 2012 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 (bewerkt) Je ziet inderdaad de dobbelstenen niet zo goed, misschien kan je doe om een vinger laten hangen? (dan zou ik de duim doen) Bewerkt: 31 oktober 2012 door nyltje Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 31 oktober 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2012 Allereerst, zelf kan ik (voorlopig) zulke dingen niet maken, laat dat helder zijn. Toch heb ik nog wat punten die eventueel verbetert kunnen worden. Allereerst denk ik dat je wel wat meer nadruk had mogen leggen op de dobbelstenen, die moet je bijna zoeken door de grote hand. Daarnaast snap ik niet wat dat huisje daar nou eigenlijk doet, het staat er eigenlijk maar voor joker bij. Mijn laaste punt is dat je ook wel wat meer nadruk had mogen leggen op het woord creed, wat een beetje vervaagt ten opzicht van de rest van de afbeelding. Dan wil ik nog wel even zeggen dat de sfeer heel goed gelukt is, je hebt met die fabrieken en de goede grijstinten duidelijk de toon gezet. Het huis staat er niet voor joker bij, deze hoorde ten eerste al bij de stock en ten tweede laat het goed zien hoe ''arm'' de bevolking in sommige landen is. Ook is het met designs als dit niet het doel om de tekst er zwaar boven uit te laten komen, immers draait het design daar niet om. Bedankt voor je comment verder! It's appreciated! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.