nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Beste gta fans , Heb net GTA SA gekocht heb meteen geinstalleerd toen hij aan het installeren was liep mijn PC vast (doet hij vaker).Nu als ik mijn disc start kan ik hem niet installeren er staat Zo dat balkje waar je GTA kan starten, ik klik daar op maar er komt niks...Nu wil ik graag heel gta eraf gooien en hem opnieuw installeren...Ik heb wel een half geïnstalleerde gta SA op mijn bureaublad...Ik heb een windows 7 pc (home premium) 64 bit... Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt frustrerend... Alvast bedankt!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Waarom heb je dit hier gezet? Echt, wat was jouw intentie om het in DIT subforum te zetten? >>> Door Thundercover: Rapport is genoeg, je hoeft niet ook nog eens hier te reageren. Bij deze topic dus verplaatst naar het GTA: San Andreas forum.<<< Bewerkt: 30 oktober 2012 door Thundercover Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Sorry hiervoor... Maar is er echt niemand die mij kan helpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Verwijder GTA San Andreas eens via Configuratiescherm » Alle Configuratiescherm-onderdelen » Programma's en onderdelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Het probleem is dat hij daar niet bij staat... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 (bewerkt) Is deze map er wel?: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas Als dat niet zo is dan is Gta sa ook niet geïnstalleerd En als het lukt om hem opnieuw te installeren, maak er dan een screen van want dan weten wij wat meer Bewerkt: 30 oktober 2012 door nyltje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Die map is er wel...Als je een screen nodig hebt zeg je maar van wat en ik maakt er 1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Verwijder alle bestanden en installeer Gta Sa opnieuw. Als hij dan een fout geeft maak dan een screen en upload die dan hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Verwijder alle bestanden en installeer Gta Sa opnieuw. Als hij dan een fout geeft maak dan een screen en upload die dan hier Welke bestanden alleen uit die map of wat nog meer? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 De hele map die je daar ziet, verwijderen. (Niet heel Program Files maar heel "C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas" ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Soms is er nog een klein probleempje en dan wil mijn disc niet starten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nyltje Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Zie je de disc ook niet bij computer? Als je hem NIET ziet dan kan het zijn dat er wat krasjes op zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nat4han Geplaatst: 30 oktober 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Soms zie ik hem soms niet...Hoe kunnen er krasjes opzitten als hij pas nieuw is? Owwja heb die map uit de mar Rockstar games verwijderd (nog niet uit prullenbak) heb mijn disc gestart maar ik kan niet opnieuw SA installeren... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Kan het niet zo zijn dat je disk drive gewoon een beetje stuk is als je hem soms niet ziet en soms wel ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 30 oktober 2012 Rapport Share Geplaatst: 30 oktober 2012 Dat komt doordat er nog mogelijk registervermeldingen (zo wordt o.a. bijgehouden wat geïnstalleerd is) achtergebleven zijn. Probeer eens de restanten met een programma als Revo Uninstaller te verwijderen (ik meende dat CCleaner dit ook kon). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.