Jump to content

Gta SA WERKT NIET!

nat4han

Recommended Posts

Beste gta fans :D,

Heb net GTA SA gekocht heb meteen geinstalleerd toen hij aan het installeren was liep mijn PC vast (doet hij vaker).Nu als ik mijn disc start kan ik hem niet installeren er staat Zo dat balkje waar je GTA kan starten, ik klik daar op maar er komt niks...Nu wil ik graag heel gta eraf gooien en hem opnieuw installeren...Ik heb wel een half geïnstalleerde gta SA op mijn bureaublad...Ik heb een windows 7 pc (home premium) 64 bit...

Ik hoop dat iemand mij kan helpen want het is echt frustrerend...

Alvast bedankt!!

Delen op andere websites

Waarom heb je dit hier gezet? Echt, wat was jouw intentie om het in DIT subforum te zetten?

>>> Door Thundercover: Rapport is genoeg, je hoeft niet ook nog eens hier te reageren. Bij deze topic dus verplaatst naar het GTA: San Andreas forum.<<<

Bewerkt: door Thundercover
Delen op andere websites

Is deze map er wel?: C:\Program Files (x86)\Rockstar Games\GTA San Andreas

Als dat niet zo is dan is Gta sa ook niet geïnstalleerd

En als het lukt om hem opnieuw te installeren, maak er dan een screen van want dan weten wij wat meer :)

Bewerkt: door nyltje
Delen op andere websites

Soms zie ik hem soms niet...Hoe kunnen er krasjes opzitten als hij pas nieuw is? Owwja heb die map uit de mar Rockstar games verwijderd (nog niet uit prullenbak) heb mijn disc gestart maar ik kan niet opnieuw SA installeren...

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...