Jump to content

Helikopter


djmuncher

Recommended Posts

Eeej ik ken de helikopter egt niet vinden ... kan iemand eht aangeven op een map dat ik het precies zie waar ik de trap op moet... ik zag wel een trap alleen die ingang was dicht duz ik snap het nog niet (laat maar heb um )

Bewerkt: door djmuncher
Link to comment
Delen op andere websites

Vage topic, je zet em ook in het verkeerde onderwerp neer, je had em beter bij GTA Vice city Help kunnen zetten, en blijkbaar heb je niet lang gezocht, want als je lang gezocht had dan had je em wel gevonden, en dan nu maak je er een topic over, en dan heb je em inneens gevonden :huh: beetje vaag

Link to comment
Delen op andere websites

even voor alle duidelijkheid:

in het 1e lever staan geen heli's alleen later wel maar die staan vrij goed verborgen...In het 2e lever staat een heli boven op het huis van ricardo diaz...Dat is die grote vila op het middeneiland...in het 2e level staan nog meer heli's maar deze is het beste te vinden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Rambo. Dit is een forum, hier kan je van alles vragen over GTA.

Dus als hij dat wilt weten moet je hem gewoon laten. Het is niet interessant wat hij ermee doet. Misschien wil hij gewoon vliegen.

Graag niet meer van zulk soort vragen stellen. Dat is spam.

Link to comment
Delen op andere websites

ow oke dan weet ik dat nu.

op het dak van de VCM staat ereen...in downtown op de police station...op de mansion...op hydman condo...als je 80 hidden packages hebt 8ter de mansion en door het lever staan nog een paar sparrows verspreid waar je missies mee kan doen...volgens mij zijn ze di wel zo'n beetje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 years later...
Eeej ik ken de helikopter egt niet vinden ... kan iemand eht aangeven op een map dat ik het precies zie waar ik de trap op moet... ik zag wel een trap alleen die ingang was dicht duz ik snap het nog niet (laat maar heb um )

Met dat soort dingen kun je bij www.wikigta.nl terecht als je daar op gta VC drukt dan krijg je dat verhaal dan ga je naar beneden en druk je op voertuigen, druk je op je gewenste voertuig en dan staat de vindplaats erbij (als je voertuig wat je wilkt dat ook heeft).

>>> Door GTA-Sheep: Je reageert met je bericht op een post van 3 juli 2004. Da's ruim 2 jaar geleden. Ik vrees dat de topicstarter het inmiddels al wel weet of nooit meer online is, dus graag even de datum checken :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...