Jump to content

Foto op filmpje plakken


thebig

Recommended Posts

Voor de groepswerken op school zitten de jongens meestal altijd samen en we maken er altijd een boeltje van. Deze keer moeten we de Engelse sport bespreken en dan kan zwerkbal niet ontbreken. Nu wil ik een hoofd op het hoofd van Harry Potter plakken in een filmpje. Zelf ben ik niet zo'n genie wat filmbewerking betreft en dus heb ik gezocht op internet, maar niets gevonden dat me kan helpen. Ik weet zeker dat er hier een paar mensen rondlopen die dit welk kunnen en nu is mijn vraag: hoe?

Het eindresultaat moet niet prachtig zijn, hoe amateuristisch hoe beter, lijkt me.

Link to comment
Delen op andere websites

Welk videobewerking programma gebruik je. Ik weet hoe het moet met Sony Vegas Pro 9 t/m 11.

Maar je moet wel Sony Vegas Pro (9 t/m 11) hebben. Je kan de proef versie downloaden op de officiale site.

Bewerkt: door nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Je zet de 2 plaatjes (van Harry en die van jou) in verschillende balken (je hebt nu 2 balken)

Belangrijk! Jou plaatje moet in balk 1 komen en die van Harry in balk 2!

Als je bij jou plaatje kijkt zie je een vierkant en als je met je muis er over heen gaat zie je: Event Pan/Crop... Klik daarop

Links onder zie je mask staan met een vinkje, vink mask aan.

Nu moet je je hoofd selecteren.

Als je dat gedaan hebt klik je op 'Position' die vlak boven 'Mask' staat.

Zet je hoofd op het hoofd van Harry en je bent klaar :D

Link to comment
Delen op andere websites

Het lukt me niet om het te downloaden, dus zal het zo maar laten. Ik denk niet dat het me gaat lukken een heel filmpje te doen, dus ga ik de nog amateuristischere tour op en ga ik om de zoveel seconden het hoofd er eens op zetten. Het is vooral de bedoeling de mensen aan het lachen te brengen, dat lukt wel zo.

Toch bedankt voor je uitleg.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...