Jump to content

PSP kan geen UMD's opsporen.

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedendag allemaal!

Sinds een paar jaar (Kweet, laat, maar ik heb eigenlijk wel zin om eens mn PSP Games te spelen (GTA LCS etc), kan mijn PSP geen UMD's meer opsporen. Als ik het UMD erin stop, krijg ik wel zo'n melding dat ie aan't zoeken is, maar dat gaat eindeloos door tot ik het UMD eruit haal.

Het begon opeens. Ik speelde Harry Snotter en toen ik zin had in FIFA 8 las ie FIFA niet meer.

De PSP heeft al lang en breed geen garantie meer en ik ben ook niet van plan om het te LATEN repareren.

Iemand die zou kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Dipsie8]

EDIT: sorry als dit verkeerd staat. PSP en een spelCOMPUTER en ik dacht wel dat het bij hardware hoort :D

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

Slachtoffer geworden van vadertje tijd wellicht... Die van mij heeft een jaar of twee in de kast gelegen toen ik besloot om weer eens VCS te spelen. Helaas kon ik m'n PSP alleen nog maar aanzetten, voor de rest was het niks meer. Wat zou kunnen werken is om de achterkant even open te maken en vervolgens de boel voorzichtig schoon te maken (of te blazen). Een laser is vrij kwetsbaar, het zou zo maar kunnen dat er vuil of stof in de weg zit.

Matthijs, dat zou nog best eens kunnen! De PSP heeft namelijk zo'n half jaar in de stoffige kast van mn slaapkamer gezeten.... Dus, ik zal eens kijken!

(Het heeft wel in een plastic zakje gezeten)

Ik heb een andere oplossing voor je :)

Je kan als je dat wilt een Custom fireware erop zetten dan kan je spellen van het internet downl**den en op je PSP zetten

Het is gratis je hoeft niets open te maken en het is makelijk.

Als je dit wilt kan je mij een PB dan help ik je verder.

>>> Door Megadreams: En dit is illegaal, dus bespreken we dit hier niet.<<<

Bewerkt: door Megadreams

Matthijs, ik denk dat mijn kleine lever die ik met de schroevendraaier om moet zetten afgebroken is, ik zie er namlijk niks :(

EDIT 1: Jawel, hij is er, maar pieperig klein :7 De LASER doet het, en de draaischijf ook. Maar ondanks het feit dat de laser en draaischijf gewoon werken, doet hij het niet. Het blijft gwn loaden. (Ik heb ergens gelezen dat het moederbord dan kapot kapot is, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk aangezien gedownloadde games het wel doen.

EDIT 2: Error... "De disk kon niet worden gelezen" misschien helpt dat een beetje?

EDIT 3: Zou het eraan kunnen liggen dat mn firmware te laag is? =P Kheb al een tijd niet geupdate.

Geplaatst:

Slachtoffer geworden van vadertje tijd wellicht... Die van mij heeft een jaar of twee in de kast gelegen toen ik besloot om weer eens VCS te spelen. Helaas kon ik m'n PSP alleen nog maar aanzetten, voor de rest was het niks meer. Wat zou kunnen werken is om de achterkant even open te maken en vervolgens de boel voorzichtig schoon te maken (of te blazen). Een laser is vrij kwetsbaar, het zou zo maar kunnen dat er vuil of stof in de weg zit.

*Filmpje*

Je moet juist niet blazen, m'n vader en had het ook ergens op internet gelezen dat als je blaast spuug (ofzo) komt te zitten, niet klodders maar het is damp. Ja het is een beetje moeilijk uit te leggen, er komt in ieder geval niet alleen lucht uit je mond.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...