p-p Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Nog meer artwork, in HD!! Laat even weten wat je denkt! Bron: Twitter @GTA5Videos UPDATE: Officieel vaan Rockstar: GTA V trailer 2 is vertraagd vanwege de orkaan Sandy! Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Deze wisten we al (deels), maar nu is er dan toch eindelijk een degelijke versie van.. Leuk om te zien dat Love Fist ook nog bestaat Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Inderdaad eindelijk een grote en degelijke versie van deze artworks en hoewel VWO-er me voor was: "Leuk om Love Fist terug te zien!" >>> Door VWO-er: Me ninja.<<< Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik vraag me af hoe mensen dan aan een degelijke versie zijn gekomen. Die moet toch wel vrijgegeven zijn door Rockstar Games neem ik aan? Reageren
p-p Geplaatst: 1 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik vraag me af hoe mensen dan aan een degelijke versie zijn gekomen. Die moet toch wel vrijgegeven zijn door Rockstar Games neem ik aan? Dat vraag ik me ook af. Toch kan het niet mogelijk zijn dat dit nep is.. Ik hoorde iets dat Game Informer wat had getweet, maar daar kan ik niks van vinden... Afwachten! Tweede trailer, screenshots, artwork, geweldig allemaal!! Reageren
AOSY86 Geplaatst: 1 november 2012 Rapport Geplaatst: 1 november 2012 Ik zie dat ifruit veel verkoopt (artwork van paar dagen geleden en nu dit). Mooi artworks, hopelijk kunnen we weer van kleding veranderen (artwork 1 - korte broek). Reageren
michael50000 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 De vrouw die gearresteerd wordt lijkt enorm op Yvonne Strahovski. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik denk dat R* de artworks nu zelf heeft gerealesed Reageren
TalkingPear Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 De vrouw die gearresteerd wordt lijkt enorm op Yvonne Strahovski. Behalve dat ze allebei blond zijn vind ik ze niet erg op elkaar lijken hoor. Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) Ik vind de auto op de achtergrond bij het eerste artwork lijken op een Greenwood. Baseer ik toch puur op de achterkant ervan. En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk. Bewerkt: 2 november 2012 door thebig Reageren
Maarten11 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Het is dus nu wel duidelijk, er komen dieren in GTA V. In ieder geval honden. Dat wijf is niet verkeerd zeg Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Prachtige artworks, ziet er echt goed uit. Ben overigens benieuwd wat voor rol de honden in het spel gaan spelen.. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk. Als je het mij vraagt is die tas van het merk Louis Vuitton, die heeft ook allemaal tassen met een motief dat daarop lijkt. En het logo lijkt er ook wel een beetje op. Bewerkt: 2 november 2012 door Maarten11 Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Inderdaad. Een parodie op Louis Vuitton dus. Ik geloof dat de V voor de L staat, dus hier zou het merk S.... N.... heten. Iemand ideeën voor een leuke naam? Reageren
Faenty. Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Tussen de handen van die vrouw die wordt gearresteerd kun je atomic burger logo zien! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.