Maarten11 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik had eens SN bij Google ingetypt. Ik kwam bij Wikipedia uit en daar stond een behoorlijke lijst met waar het allemaal voor kon staan. Daar zat onder andere bij: SN machine gun, Samyutta Nikaya (Boeddhistische geschriften), Sine nomine (Latijnse term voor "zonder naam"), Space Network (een NASA relais satelliet systeem) en Substantia Nigra (hersenstructuur) en nog wat meer. Misschien dat een van deze genoemde iets met dat tassenmerk te maken kan hebben. Reageren
dionkoffie Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik vind de auto op de achtergrond bij het eerste artwork lijken op een Greenwood. Baseer ik toch puur op de achterkant ervan. En NS (of SN), het merk van de draagtas van de vrouw op het tweede artwork is vast een nieuw merk. ik vind het niet op een achterkant lijken maar meer op een zijkant van een jeep ofzo hoe heetie ookalweer van gta iv? Reageren
thebig Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) Ik vind de gelijkenis toch treffend. Al zie ik net dat het raar is dat er verder geen ramen meer zitten. Zou wel een patriot of zo kunnen zijn. Alleen is er dan iets raars aan de zijkant, het is net een stukje van het artwork. Bewerkt: 2 november 2012 door thebig Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik dacht ook al aan een Greendwood, maar voor hetzelfde geld is het een compleet andere auto (Tahoma bijvoorbeeld). Er zitten trouwens verder wel nog ramen in hoor, kijk maar door de achteruit heen, de zijkant lijkt gewoon niet helemaal afgewerkt Reageren
Bodemloos Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik had eens SN bij Google ingetypt. Ik kwam bij Wikipedia uit en daar stond een behoorlijke lijst met waar het allemaal voor kon staan. Daar zat onder andere bij: SN machine gun, Samyutta Nikaya (Boeddhistische geschriften), Sine nomine (Latijnse term voor "zonder naam"), Space Network (een NASA relais satelliet systeem) en Substantia Nigra (hersenstructuur) en nog wat meer. Misschien dat een van deze genoemde iets met dat tassenmerk te maken kan hebben. je moet niet achter alles wat gaan zoeken.. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 je moet niet achter alles wat gaan zoeken.. Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit een GTA gespeelt Hoewel op voorhand gaan zoeken waarvoor een afkorting gaat staan vrij nutteloos is en verloren tijd, is de andere hint van de tas, die "V" wel duidelijk. Reageren
Maarten11 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Lol dit is een van de eerste keren dat ik achter iets ga zoeken bij GTA V Ik dacht ook meteen aan een Greenwood idd. Maar het kan idd ook zomaar een hele andere auto zijn. Misschien wel een hele nieuwe. Maar Greenwood is wel heel waarschijnlijk idd. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 je moet niet achter alles wat gaan zoeken.. Jij hebt klaarblijkelijk nog nooit een GTA gespeelt Okey, ik heb geen GTA's gespeeld maar ik heb wel deel drie tot TBOGT hier liggen. Reageren
myron.b Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Die neger op het eerste plaatje doet me sterk denken aan dezelfde gozer die in de trailer voor de helikopter weg rent. Waarom staat er een hond op de artwork, zouden er dan toch dieren in voorkomen? Lijkt me wel leuk als je een hond kan kopen in de pet shop en deze kan trainen tot een gevaarlijke hond. Reageren
Sir_Ballas Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 als je Yvonne Strahovski GTA intypt bij Google Afbeeldingen krijg je alleen artwork van dat mokkel in die bikini. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Waarom staat er een hond op de artwork, zouden er dan toch dieren in voorkomen? Er waren ook al honden te zien in de trailer dus daar is al zeker niks nieuws aan, behalve dan dat dit een bevestiging lijkt van dieren (honden) in GTA V. Reageren
Cabyon Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Misschien is die man met de hond wel de eigenaar van de liquor shop. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ik vind die artwork echt heel mooi altijd. Ook al zie je niet veel van het spel zelf toch mag ik ze erg graag zien. Geweldig. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Prachtige artwork inderdaad. Ik ben benieuwd wat voor rol honden gaan spelen in de game, of ze ook daadwerkelijk enige nut hebben (denk aan speciaal getrainde politiehonden, zou wel vet zijn). Zo te zien bestaat Love Fist ook nog steeds, hopelijk zien we ze op enige wijze nog terug. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ben ik de enige die het echt niet kan schelen, al die artwork? Het zegt toch niets over het spel zelf... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.