Foreigner97 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Nieuwe artwork Is niet nieuw volgens mij. Heb 'm sowieso al eens eerder gezien. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Rockstar is toch geweldig in het recycleren van reeds uitgebrachte screens om er dan toch iets compleet anders mee te doen, ik dacht dat de eerste versie op een strand was gemaakt... Maar nu blijkt het ergens in de buurt van de Alamo Sea te zijn... Reageren
.Timothy Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Deze was al een aardig tijdje bekend geloof ik, en zou je graag de bron willen vermelden? Reageren
bugatti Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Nieuwe artwork Is niet nieuw volgens mij. Heb 'm sowieso al eens eerder gezien. Klopt, was eentje met het GTA V logo erop. Dit is de hele artwork. @VWO-er, deze artwork kwam op gtaforums.com langs. Bewerkt: 13 november 2012 door bugatti Reageren
thebig Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Die kwam inderdaad al voorbij, denk de dag voor de GI. Het was de eerste keer dat we Trevor duidelijk zagen. Reageren
p-p Geplaatst: 13 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Hoe kom je daaraan? Reageren
thebig Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Deze is wel nieuw, geloof ik. Bron: IGN.com >>> Door VWO-er: Bron graag vermelden voortaan.<<< Mijn welgemeende excuses. In al mijn enthousiasme om verder te lezen, moet ik dit vergeten zijn. Ik let erop! Bewerkt: 13 november 2012 door thebig Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Die had ik nog niet gezien Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 "Kom op Trevor, zoiets leg je toch niet in je koffer... Zoiets gaat stinken na een tijdje..." Ik zie ze het al zo denken/zeggen Let trouwens op de vogels en het lijnvliegtuig op de achtergrond (mogelijke opvolger voor de AT-400?) en wat is Trevor toch een vuile redneck, wat een geweldig type... Reageren
Luzhin2.4 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Dat vliegtuig zie je wel vaak in de artwork. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.