nat4han Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Aloha beste GTAers,, Heb vanmorgen gta IV gekocht (YEAH) na wat googelen kom ik vaak het windows 7 probleem tegen...Is er echt een probleem met het bespelen van gt IV op windows 7? Of kan ik het gewoon installeren en vervolgens spelen? Als er echt een probleem is kan iemand me dan uitleggen hoe ik het dan oplos? Graag snelle reactie want ik zit echt te popelen om gta IV te spelen Greetz,, Nathan Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Hey, Je kan het spel gewoon installeren, heb zelf geen Windows 7. Maar je kan het spel installeren zonder problemen. Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik heb Windows 7 en IK kon het gewoon installeren en spelen Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) Ik heb Windows 7 en ik kon het gwn installeren maar niet spelen Renderen ging nie goed Overigens, welkom op het forum! Bewerkt: 2 november 2012 door Dipsie8 Reageren
nat4han Geplaatst: 2 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik heb een windows 7 64 bit (Home Premium) ik wil het echt graag spelen xD Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Ik heb Windows 7 en ik kon het gwn installeren maar niet spelen Renderen ging nie goed Overigens, welkom op het forum! Dan ligt dit waarschijnlijk aan je hardware en niet aan Windows 7. Je hoeft niet bang te zijn als je Windows 7 hebt, vele anderen hebben dit ook en hebben geen problemen. Er zijn uiteraard altijd mensen met problemen en die durven de schuld wel eens, terecht of onterecht, op Windows 7 schuiven om dat het -toen GTA IV uitkwam- nog nieuw en onbekend was. Hier hoef jij je alleszins geen zorgen over te maken, zolang je hardware maar goed genoeg is. Mocht je hierover twijfelen kan je dit in dit topic vragen. Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 (bewerkt) Mijn hardware is gwn goed hoor kiwi Ik kan Max Payne 3, BF3, EFLC etc gwn goed draaien. @Hieronder Dan zal ik wel eerst effe nog eens moeten proberen voor eventuele screens enzo Bewerkt: 2 november 2012 door Dipsie8 Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 2 november 2012 Rapport Geplaatst: 2 november 2012 Dipsie, dan maak je best even een nieuw topic aan in dit forum, mocht je dit nog niet gedaan hebben, zodat we je eventueel kunnen helpen. Problemen zijn er om opgelost te worden. Reageren
nat4han Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Installatie, en het game draaien werkt (JEEJ) ik was even aan het spelen ik moest zo die eerste missie in die auto doen alleen kan ik niet verder omdat mijn wegen enzo niet laden ik zie alleen voetgangers, auto's en verlichtingpalen wat moet ik nu doen? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Zoals ik al zei ligt dat waarschijnlijk aan je computerhardware. Plaats deze hier even en dan kunnen we dit met zekerheid zeggen. Je kan je computerspecs onder andere zien met behulp van Flistkikker InfoTool. Reageren
nat4han Geplaatst: 3 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Zoals ik al zei ligt dat waarschijnlijk aan je computerhardware. Plaats deze hier even en dan kunnen we dit met zekerheid zeggen. Je kan je computerspecs onder andere zien met behulp van Flistkikker InfoTool. Hier heb je mijn pc xD Netwerkkaart ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Model(len): Atheros AR9285 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface () - Adressen: IP: 192.168.1.3, MAC: 00:25:D3:9E:D7:9A, DHCP: 192.168.1.1 DirectX ¯¯¯¯¯¯¯ - Versie: 11.0 Besturingssysteem ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ - Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium - Versie: 6.1.7601 - Service Pack: Service Pack 1 ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136) http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Met je netwerkkaart, DirectX versie en besturingssysteem zijn we niet zoveel, je moet echt alles kopiëren (zeker je processor, werkgeheugen en videokaart). Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 Wel, Flitskikker InfoTool geeft de mogelijkheid om je computerspecificaties te kopiëren, wat jij voor een deel hebt gedaan. Maar nu wil ik dat je het andere deel kopieert en hier plakt. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 3 november 2012 Rapport Geplaatst: 3 november 2012 (bewerkt) Klik gewoon op de start knop linksonderin en type dan in het zoekvak "dxdiag", uiteraard zonder aanhalingstekens. In het eerste tabblad Systeem staat onderaan "Save all information" of de Nederlandse vertaling daarvan. Zo kun je alle systeeminfo opslaan in een txt bestandje. Kopieer dan alles onder het kopje System Information (bovenste kopje) en plak dit op het forum. Voorbeeld ------------------ System Information ------------------ Time of this report: 11/3/2012, 16:08:08 Machine name: ****** Operating System: Windows 8 Pro 32-bit (6.2, Build 9200) (9200.win8_gdr.120926-1855) Language: English (Regional Setting: English) System Manufacturer: Acer System Model: Aspire One 522 BIOS: InsydeH2O Version V1.12 Processor: AMD C-60 APU with Radeon(tm) HD Graphics (2 CPUs), ~1.0GHz Memory: 1024MB RAM Available OS Memory: 746MB RAM Page File: 899MB used, 871MB available Windows Dir: C:\Windows DirectX Version: DirectX 11 DX Setup Parameters: Not found User DPI Setting: Using System DPI System DPI Setting: 96 DPI (100 percent) DWM DPI Scaling: Disabled DxDiag Version: 6.02.9200.16384 32bit Unicode Oh en het kopje Beeldschermadapters, vierde kopje in je txt file en dan kun je stoppen bij "Driver file version" Bewerkt: 3 november 2012 door gta_rulez Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.