Jump to content

Gta IV: Windows 7?

Recommended Posts

Geplaatst:

Aloha beste GTAers,,

Heb vanmorgen gta IV gekocht (YEAH) na wat googelen kom ik vaak het windows 7 probleem tegen...Is er echt een probleem met het bespelen van gt IV op windows 7? Of kan ik het gewoon installeren en vervolgens spelen? Als er echt een probleem is kan iemand me dan uitleggen hoe ik het dan oplos?

Graag snelle reactie want ik zit echt te popelen om gta IV te spelen :D

Greetz,,

Nathan

Geplaatst:

Hey,

Je kan het spel gewoon installeren, heb zelf geen Windows 7. Maar je kan het spel installeren zonder problemen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb Windows 7 en ik kon het gwn installeren maar niet spelen :muur::duh: Renderen ging nie goed

Overigens, welkom op het forum!

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

Ik heb Windows 7 en ik kon het gwn installeren maar niet spelen boink.gifduh.gif Renderen ging nie goed

Overigens, welkom op het forum!

Dan ligt dit waarschijnlijk aan je hardware en niet aan Windows 7.

Je hoeft niet bang te zijn als je Windows 7 hebt, vele anderen hebben dit ook en hebben geen problemen. Er zijn uiteraard altijd mensen met problemen en die durven de schuld wel eens, terecht of onterecht, op Windows 7 schuiven om dat het -toen GTA IV uitkwam- nog nieuw en onbekend was. Hier hoef jij je alleszins geen zorgen over te maken, zolang je hardware maar goed genoeg is. Mocht je hierover twijfelen kan je dit in dit topic vragen.

Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen.

Mijn hardware is gwn goed hoor kiwi ;) Ik kan Max Payne 3, BF3, EFLC etc gwn goed draaien.

@Hieronder

Dan zal ik wel eerst effe nog eens moeten proberen voor eventuele screens enzo :)

Bewerkt: door Dipsie8
Geplaatst:

Dipsie, dan maak je best even een nieuw topic aan in dit forum, mocht je dit nog niet gedaan hebben, zodat we je eventueel kunnen helpen. Problemen zijn er om opgelost te worden. :)

Geplaatst:

Installatie, en het game draaien werkt (JEEJ) ik was even aan het spelen ik moest zo die eerste missie in die auto doen alleen kan ik niet verder omdat mijn wegen enzo niet laden ik zie alleen voetgangers, auto's en verlichtingpalen wat moet ik nu doen?

Geplaatst:

Zoals ik al zei ligt dat waarschijnlijk aan je computerhardware. Plaats deze hier even en dan kunnen we dit met zekerheid zeggen. Je kan je computerspecs onder andere zien met behulp van Flistkikker InfoTool.

Hier heb je mijn pc xD

Netwerkkaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model(len): Atheros AR9285 Wireless Network Adapter (Ethernet 802.3), Atheros AR8121/AR8113/AR8114 PCI-E Ethernet Controller (Ethernet 802.3), Hamachi Network Interface ()

- Adressen: IP: 192.168.1.3, MAC: 00:25:D3:9E:D7:9A, DHCP: 192.168.1.1

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

Gegenereerd door Flitskikker InfoTool (Versie 3.1.0.136)

http://flitskikker.fl.funpic.org/software/infotool

Geplaatst:

Met je netwerkkaart, DirectX versie en besturingssysteem zijn we niet zoveel, je moet echt alles kopiëren (zeker je processor, werkgeheugen en videokaart).

Geplaatst:

Wel, Flitskikker InfoTool geeft de mogelijkheid om je computerspecificaties te kopiëren, wat jij voor een deel hebt gedaan. Maar nu wil ik dat je het andere deel kopieert en hier plakt.

Klik gewoon op de start knop linksonderin en type dan in het zoekvak "dxdiag", uiteraard zonder aanhalingstekens. In het eerste tabblad Systeem staat onderaan "Save all information" of de Nederlandse vertaling daarvan. Zo kun je alle systeeminfo opslaan in een txt bestandje. Kopieer dan alles onder het kopje System Information (bovenste kopje) en plak dit op het forum.

Voorbeeld

------------------
System Information
------------------
Time of this report: 11/3/2012, 16:08:08
Machine name: ******
Operating System: Windows 8 Pro 32-bit (6.2, Build 9200) (9200.win8_gdr.120926-1855)
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: Acer
System Model: Aspire One 522
BIOS: InsydeH2O Version V1.12
Processor: AMD C-60 APU with Radeon(tm) HD Graphics (2 CPUs), ~1.0GHz
Memory: 1024MB RAM
Available OS Memory: 746MB RAM
Page File: 899MB used, 871MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.02.9200.16384 32bit Unicode

Oh en het kopje Beeldschermadapters, vierde kopje in je txt file en dan kun je stoppen bij "Driver file version"

Bewerkt: door gta_rulez

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...