SanFierro Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb ergens gelezen dat je ook in de trams in San Fierro kunt rijden, maar dit is mij tot nog toe niet gelukt. Iemand enig idee of kan dat gewoon helemaal niet??? <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Volgens mij kan dit gewoon helemaal niet. Ik heb het zelf ook geprobeerd, maar ik heb nergens een ingang gezien bij de tram. Als ik op ENTER drukte, gebeurde er ook niets Wel jammer ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Dit is inderdaad helaas niet mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaman1979 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Je kan er wel heel goed door overreden worden. Was nog nooit zo snel mijn gehele energiebalk kwijt hahaha Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 volgens mj kan je die tram ook niet stoppen.., ik had er 3 tanks voor gezet maar die tram reed gewoon gezellig door alsof er niets aan de hand was :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Je kan je wel laten meerijden erdoor. Ik wacht tot dat hij ergens stopt en dan ga ik mee de tram. Bewerkt: 11 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 die tram kan helaas nooit stoppen volgens me want heb een heeel ronde gevolgd enjah die stopt niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.