Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ik heb een probleem met Xfire. Hij zegt steeds geen internet verbinding te hebben en ik zou niet weten hoe je dit oplost. (van daar natuurlijk dit topic ) Nyltje Reageren
commando Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 bij mij doet ie het prima nu. Ik denk dat het een probleem is met het eigen internet Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2012 bij mij doet ie het prima nu. Ik denk dat het een probleem is met het eigen internet Nee het is een instelling van Xfire denk ik want alles doet het goed hier, Google Chrome, Skype, Msn, alles doet het goed! Reageren
commando Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 contact maken en inloggen met de xfire-website lukt wel ? Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Ja op de site kan ik wel inloggen? Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Zet je firewall is uit en probeer het nog eens. Reageren
Nyltje Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2012 (bewerkt) Zet je firewall is uit en probeer het nog eens. Ja dat is het! Ik zet Xfire even bij uitzonderingen. Bedankt! Probleem opgelost! Bewerkt: 4 november 2012 door nyltje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.