Pesimist Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Hallo GTA-forum ik heb een klein probleemje met mijn tv. Ik heb sinds 1 week een 2e tv kabel aangelegd (20m) lang, naar mijn eigen kamer. Ik heb een goeie kabel en een goeie switcher gebruikt voor de kabel. Maar nu is mijn kleine probleempje dat ik op Ned2 Ned3 en RTL4 slecht beeld ontvangst heb. Hoe kan ik dit oplossen? Provider = T-mobile Online Tv = Samsung 22inch Hier een foto van het beeld op een van de drie kanalen. >>> Door Kloep: Verplaatst naar Luxuries.<<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Probeer een splitter te gebruiken. Wij hebben hier thuis ook een tijdje een gelijkaardig probleem gehad. Die gast van Telenet heeft toen die switch weggehaald en alles vervangen door splitters. Reageren
Pesimist Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Hmm ik heb een versterket switcher + splitter lol Reageren
GolfG60 Geplaatst: 4 november 2012 Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Let op dat de kabel niet langs stroombronnen gaat, en langs andere dingen die kunnen storen. Mijn kabel laat zich storen door mijn pc's/scherm, namelijk wanneer ik iets donkers op mijn scherm heb staan gaan sommige zenders storen. Reageren
Pesimist Geplaatst: 4 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2012 Oke dankje voor jullie tips ! zal ze uitproberen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.