Jump to content

PC FPS vraag


007 Harings

Recommended Posts

Hallo ik heb een vraagje. Telkens bv als ik een nieuw spel wil spelen bv NFS Most Wanted 2012 krijg ik zon lage FPS weet iemand soms hoe ik ervoor kan zorgen dat ik hogere FPS kan halen?

Computer

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Dell Inc.

- Computermodel: Inspiron 620

- Systeemtype: x64 (64-bits) systeem

Moederbord

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Dell Inc.

- Model: 0GDG8Y

- BIOS Fabrikant: Dell Inc.

- BIOS Model: BIOS Date: 09/29/11 19:14:07 Ver: 04.06.04, versie A03

- Aansluitingen: PCIEX16 (Gebruikt), PCIEX1 (Gebruikt), PCIEX1 (Gebruikt), PCIEX1 (Gebruikt)

- Poorten:

Processor

¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: Intel® Core i5-2320 CPU @ 3.00GHz (Quad Core)

- Kloksnelheid: 3001 MHz

- Socket & Cache(s): CPU 1, 1024 KB L2 Cache, 6144 KB L3 Cache

Geheugen

¯¯¯¯¯¯¯¯

- Grootte: 8175 MB RAM

- Type(s): 4096 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM), 4096 MB RAM (DDR3-1333 PC3-10700 666 MHz, DIMM)

Hardeschijf

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Bestandstype(s): NTFS (C:), NTFS (M:)

- Grootte: 1383,98 GB (452,47 GB (C:) + 931,51 GB (M:) + GB (Q:) )

- Vrije ruimte: 1060,78 GB (301,29 GB (C:) + 759,49 GB (M:) + GB (Q:) )

Geluidskaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Fabrikant: Advanced Micro Devices

- Model: AMD High Definition Audio Device

Videokaart

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Model: AMD Radeon HD 6450

- Beeldprocessor: AMD Radeon Graphics Processor (0x6779)

- Geheugengrootte: 1024 MB VRAM

- Stuurprogramma: aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx64.dll,aticfx32,aticfx32,aticfx32,atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atiumd6a.cap,atitmm64.dll, versie 9.2.0.0

DirectX

¯¯¯¯¯¯¯

- Versie: 11.0

Besturingssysteem

¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯

- Naam: Microsoft Windows 7 Home Premium

- Versie: 6.1.7601

- Service Pack: Service Pack 1

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er totaal geen verstand dus even een vraagje, zijn videogeheugen is 1024 toch? Op deze site staan de specs. Er staat minimum videogeheugen is 512 en Recommended is 1024. Dan kan hij het toch aan?

Het draait alleen om hoeveel videogeheugen je hebt. Het draait om de specificaties van de grafische chip en minder op de specificaties van het geheugen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er totaal geen verstand dus even een vraagje, zijn videogeheugen is 1024 toch? Op deze site staan de specs. Er staat minimum videogeheugen is 512 en Recommended is 1024. Dan kan hij het toch aan?

Ik kan het spel aan maar het probleem ervan is ik moet echt alles op low zetten en dan heb ik nog lag (lage FPS 9-13 ik krijg alleen maar volle 60 in filmpjes of menu en daar ben ik natuurlijk niet veel mee :( )

Ik ben niet echt zo goed in het zoeken van een juiste videokaart inv met moederbord enz. Weten jullie mischien welke videokaart ik dan kan gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Voeding

Dell inc model D300 PD-00

DPS 300 A B-66 A

INPUT

100-127V /9A

200-240V /4.5A

50-60 Hz

OUTPUT

Max Power 300W

+12VA / 17A

+12VB / 9A

5V / 13 A

5Vaux / 2A

+3.3V 10A

Dit staat er ongeveer op de voeding aan de etiket en mischien een prijs van 120 ofzo

Ik winkel regelmatig bij http://alternate.be/ daar staan er ook wat op maar ik weet niet echt naar wat ik moet zien (behalve dan de grote van de schijf voor in de pc afmetingen)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zal ook een nieuwe voeding nodig hebben omdat 300 Watt niet genoeg is. Hierdoor is je budget van € 120 niet haalbaar je zou een budget van +- € 200 nodig hebben. :)

Dit zou een goede keuze zijn: http://www.alternate...l?sc=1005653909

Ik veronderstel dat in die voeding gewn dezelfste aansluitingen zijn dat je gwn moet oversteken? (ik heb niet echt veel verstand van dat :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard, hoewel het eigenlijk niet echt nodig is. Waar je wat moet aansluiten wijst zichzelf uit omdat elk component een andere aansluiting nodig heeft en je gewoon moet kijken hoe de connector van een bepaald component er uit ziet. :)

Als je vragen of problemen hebt mag je het altijd vragen. :bier:

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Uiteraard, hoewel het eigenlijk niet echt nodig is. Waar je wat moet aansluiten wijst zichzelf uit omdat elk component een andere aansluiting nodig heeft en je gewoon moet kijken hoe de connector van een bepaald component er uit ziet. :)

Als je vragen of problemen hebt mag je het altijd vragen. :bier:

Ok ik ga het misch zaterdag even langs bij alternate en die dingen gewn halen. Ik zal laten weten wnr dan alles is geinstalleerd en wat dan me frames zijn in nfs mw en dan nog is even BF testen :puh:

Alvast bedankt om te antwoorden ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De videokaart die je hebt toen gezet is niet meer beschikbaar enkel op bestelling. Wat kan ik dan nemen voor ongeveer dezelfste prijs? is deze van Asus Nvidia GTX 650 goed?

http://www.alternate.be/html/product/ASUS/GTX650-DC-1GD5/1031396/?tk=7&lk=4192

Of deze misschien? Asus GTX 640

http://www.alternate.be/html/product/ASUS/GT640-2GD3/1012075/?tk=7&lk=4192

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...