Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Het lijkt een beetje... Fallout als ik het goed heb? ;P

Het heeft wel niet dezelfde sfeer als de trailers ons hebben doorgestraalt maar het is toch wel vrij ossum. Misschien is de linkerkant wel wat leegjes, maar verder toch wel een zeer geslaagde sig (al is mijn mening en kennis daarover met een korreltje zout te nemen)

Geplaatst:

Ik ken niet veel van graphics, maar het lettertype past er mijns inziens helemáál niet bij. Ik ben persoonlijk ook al uitgekeken op dat gasmasker; iedereen op Social Club gebruikt het onderhand als avatar.

Geplaatst:

GTA Ripper, bradda nog altijd active hier. Laat ik weer eens een design raten.

Mijn allereerste indruk was Is dit GTA V? Als ik er vlug overheen kijk doet het me denken aan Slenderman of een andere horror game. Ik zie te weinig kleur voor GTAV.

Ook past het lettertype er helemaaaal niet bij. En de render (cut out) vind ik vrij onduidelijk. Ik zie nu tijdens het typen dat het die dude met het gasmasker is. :') En ook jammer van het zwarte vlak rechts.

Vind dit niet een van je betere design's. Hoop dat je toch wat hebt aan mijn rating. Its been a while :puh:

Overall grade: 6.5/10!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...