Jump to content

Teken wordt weergegeven na tweede tik

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is voor de meeste computers normaal. Maar hoe verander je het, ik heb het over te tekens bijv: '' "" ^^ en misschien wel meer. Deze tekens moet je twee keer intypen om ze te zien, of het teken in typen en dan spatie. (je moet dan nog een keer spatie klikken voor een spatie)

Weet iemand hoe ik maar 1 keer moet typen voor een teken zoals '' "" of ^^ (misschien nog wel meer)

Nyltje :D

Geplaatst:

je kan Als je een G15 e.d. hebt het zelf binden aan je G-toetsen... Maar als je die niet hebt zal je wat moeten programmeren, en dat kost meer moeite dan dat je ermee bespaard.

Geplaatst:

Dit is denk ik niet aan te passen, deze tekens zijn ook bedoeld voor letters als:

á, é, í, ó, ú (dit is met de ')

ä, ë, ï, ö, ü (dit is met de ")

à, è, ì, ò, ù (dit is met de `)

â, ê, î, ô, û (en dit is met de ^)

Als je het gebruik van de spatie er uit zou laten zou je nooit meer zo'n letter kunnen typen, maar altijd naar het word panel moeten switchen voor speciale letters.

Geplaatst:

Ow daarvoor is dat dus. Nou weer wat geleerd, ook handig want ik gebruik tijdens toetsen vaak die letters (ik maak het op een laptopje)

Bedankt allemaal! :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...