Nyltje Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Dit is voor de meeste computers normaal. Maar hoe verander je het, ik heb het over te tekens bijv: '' "" ^^ en misschien wel meer. Deze tekens moet je twee keer intypen om ze te zien, of het teken in typen en dan spatie. (je moet dan nog een keer spatie klikken voor een spatie) Weet iemand hoe ik maar 1 keer moet typen voor een teken zoals '' "" of ^^ (misschien nog wel meer) Nyltje Reageren
commando Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 je kan Als je een G15 e.d. hebt het zelf binden aan je G-toetsen... Maar als je die niet hebt zal je wat moeten programmeren, en dat kost meer moeite dan dat je ermee bespaard. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 6 november 2012 Rapport Geplaatst: 6 november 2012 Dit is denk ik niet aan te passen, deze tekens zijn ook bedoeld voor letters als: á, é, í, ó, ú (dit is met de ') ä, ë, ï, ö, ü (dit is met de ") à, è, ì, ò, ù (dit is met de `) â, ê, î, ô, û (en dit is met de ^) Als je het gebruik van de spatie er uit zou laten zou je nooit meer zo'n letter kunnen typen, maar altijd naar het word panel moeten switchen voor speciale letters. Reageren
Nyltje Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Ow daarvoor is dat dus. Nou weer wat geleerd, ook handig want ik gebruik tijdens toetsen vaak die letters (ik maak het op een laptopje) Bedankt allemaal! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.