Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb het gevoel dat dit design minder tot zijn recht komt op een lichte achtergrond. Iemand geïnteresseerd in een tutorial van deze signature? Ik gebruik hier allemaal technieken die ik nog nooit heb laten zien hier.

YELAWOLF.png

YELAWOLF2.png

+

letmebeyourlight.png

Bewerkt: door Gta Ripper
Geplaatst:

Wow, hier moet ik toch even op reageren. Echt prachtige signatures zijn dit, mijn complimenten!

De eerste signature vind ik het best met de kleuren, de zwart-wit versie ervan is te saai en lijken de effecten te druk omdat ze allemaal op elkaar staan in dezelfde kleur. Door elk effect een ander kleur te geven lijkt dit niet druk en brengen ze een mooie impressie met zich mee. Ik heb slechts twee commentaarpuntjes: als eerste vind ik de onderkant van de render wat te weinig ingeblend; het contrast met de achtergrond is te groot. Dit is enkel zo in de versie met de vele kleuren, dus wellicht kan het helpen om het jasje zelf ook een kleine kleurschakering te geven en deze wat vloeiender te laten overgaan in de achtergrond. Als tweede puntje vind ik de lijn met brushes (?) links in de signature niet zo mooi. Dit is een heel andere stijl dan de rest van de signature en vind ik te 'plat', mocht je verstaan wat ik bedoel. Verder vind ik deze signature echt top, en zie ik graag een tutorial hiervan!

De tweede signature vind ik nog topper! Eén van de origineelste creaties die ik al gezien heb. De combinatie van een mooie zonsondergang en de lamp is gewoon ideaal. Ook lijkt de 'verbuiging' van het licht in de lamp mooi tot zijn recht te komen. Ik weet niet of dit een al bestaande stock is die de lamp en de zonsondergang al bevatte, of heb je dit elk apart toegevoegd? Hier zeker mijn complimenten over want dit is gewoon zó mooi!

Geplaatst:

Ok, dan komt de originaliteit meer van de oorspronkelijke creatie. Toch heb je er nog je eigen draai aan gegeven en er iets van gemaakt dat nóg mooier is. :)

Geplaatst:

Gta Ripper is on fire! Lekker bezig, mooi om te zien. smile3.gif Mijn favoriet in dit rijtje is de laatste signature die je hebt gefabriceerd, al vind ik die met de lamp ook erg mooi, jammer dat je het niet zelf in elkaar hebt geknutseld, maar dat zie ik door de vingers. puh2.gif Ik vind je laatste erg mooi vanwege de flow die erin zit. Mooi donkerbruin aan de linkerkant, overlopend naar het felle licht met lichtgevende losse spikkels. Mooi kleurgebruik en een goed gekozen maat voor dit type signature. De blauwe splatter past er ook goed bij, al had ik de splatter voor haar gezicht weggehaald. Ik zie in je signatures veel leuke technieken, wat betreft je bovenste twee: de kleuren versie en zwart-wit. Ik persoonlijk zou voor de kleuren versie gaan.

Nu wil het graag hebben over iets wat me bij jou erg opvalt de laatste tijd. Je hebt in je vingers zitten, dat heb je laten zien. Je moet alleen uitkijken met het contrast gebruik en verscherpen van je designs. Probeer hier goed op te letten. Deze twee elementen maken of breken je designs. Het is dan ook ontzettend belangrijk dat je hier heel secuur mee om gaat.

Geplaatst: (bewerkt)

Nu wil het graag hebben over iets wat me bij jou erg opvalt de laatste tijd. Je hebt in je vingers zitten, dat heb je laten zien. Je moet alleen uitkijken met het contrast gebruik en verscherpen van je designs. Probeer hier goed op te letten. Deze twee elementen maken of breken je designs. Het is dan ook ontzettend belangrijk dat je hier heel secuur mee om gaat.

Ik zie dat zelf ook, dat ik vaak op het randje zit met sharpenen en contrast gebruik ja. Ik zal inderdaad proberen om hier voorzichtig mee om te gaan, want zoals je zegt kan te veel sharpening of contrast de kwaliteit van een design erg aantasten.

Bewerkt: door Gta Ripper

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...