Citaat Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Hallo iedereen, Ik zit met een probleem omrent mijn GTA SA. Wanneer ik MTA:SA erop zet kan ik GTA SA niet meer spelen, zonder MTA:SA kan ik het wel spelen maar niet van wapen wisselen dmv het scrollen. Heeft iemand misschien een oplossing voor dit probleem. Groet, Citaat Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Kun je de muis opzich wel gebruiken? Bijvoorbeeld met schieten, bewegen als je autorijdt of loopt, etc. Reageren
Citaat Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Kun je de muis opzich wel gebruiken? Bijvoorbeeld met schieten, bewegen als je autorijdt of loopt, etc. Nee, kom het spel al niet in. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Dat is te fixen. Er zijn veel oplossingen op internet te vinden daarvoor. Kort gezegd: Klik met je rechter muisknop op je San Andreas icoontje (waarmee je de game opstart) Druk op 'Eigenschappen' Plaats het tabblad 'compabilieit' voor Vink aan 'Dit programma uitvoeren in compabiliteitsmodus voor:' En kies er een uit. Windows XP (service Pack 3) werkt voor mij goed, maar sommigen gebruiken Windows XP (Service Pack 2) of Windows 98. Probeer 1 van deze 3 of een andere uit ,en je muis zou moeten werken. Als je het in steam runt, is er geen tabblad 'combalitieit'. Ik weet niet precies hoe je het moet fixen als je het in Steam runt, dat zul je even moeten googlen. Reageren
Citaat Geplaatst: 7 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Zal dat proberen als ik weer @ Windows zit. Reageren
Foreigner97 Geplaatst: 7 november 2012 Rapport Geplaatst: 7 november 2012 Zal dat proberen als ik weer @ Windows zit. Oke. Overigens zou het voor kunnen komen dat het probleem zich weer voordoet, maar dat kan gefikst worden door in het menu te gaan (esc) en dan weer terug. Reageren
IV4LIFE Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Als je het nog niet opgelost hebt: waarschijnlijk ligt het probleem bij Windows Aero. Rechtermuisklik op icoontje MTA en SA, "eigenschappen", tabblad "Compatibiliteit", dan het kruisje weghalen voor de op 1 na onderste (iets met grafische elementen inschakelen) en dan OK. Reageren
Citaat Geplaatst: 16 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2012 Deels opgelost, alleen me muis doet niet, moet ik de settings van besturing eerst resetten. Reageren
Citaat Geplaatst: 17 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 17 november 2012 GTA VERWIJDERD, CD IS KAPOT! Reageren
Nyltje Geplaatst: 17 november 2012 Rapport Geplaatst: 17 november 2012 Gebroken of krassen? Er staan veel tips op internet om krassen te verwijderen. Ik had ergens gelezen met alcohol naar buiten wrijven in de lengte van te kras. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.