Jump to content

Computerscherm (beeld) probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Elloww,

ik heb een klein probleempje sinds dat ik mijn computer heb terug gekregen (van reparatie).. Mijn scherm (als die aan staat natuurlijk), ziet er een heel klein beetje uitgerekt uit. Voor mij is het de resolutie die niet goed staat maar ik heb alle resoluties gepropeerd maar niets geeft een 'zuiver' effectje aan mijn beeld.

Mischien is mijn uitleg een beetje onduidelijk maar als iemand er een beetje van kent van die beeldshizzle, kan die mij dan helpen?

Alvast bedankt boys (en/of evt. meisjes :) )

Teka

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo Teka!

Probeer eens de nieuwste drivers te installeren? Of geef even een print screen ervan?

Daar komen we misschien iets verder mee ;)

Dipsie8

Bewerkt: door Dipsie8

Probeer eens de nieuwste drivers te installeren?

How to? :$

En ik zal even kijken of het wel zichtbaar is met printscreen.. :)

-> je ziet er zowat niets van zo... D:

Bewerkt: door TekaLoca

Welke video kaart heb je? En Windows versie? (Windows versie lijkt me wel te vinden, videokaart is; op W7 is het sowieso al "Rechts klikken op bureaublad, Schermresolutie, geavanceerde instellingen en dan daar staat je videokaart.).

Hieronder:Ik weet helaas niks van NVIDEA, ik heb zelf namelijk ATI :puh: Ik zal het ff googlen.

Heb Vista maar volgens mij is het wel hetzelfde.. lemme check :puh:

NVIDIA GeForce 8400? Possible?

Geplaatst:

Nee sorry, ik heb mijn computer ongeveer een anderhalve maand terug maar heb nog niks herinstalleerd.

Steam dus.. Gimme a sec :7

Geplaatst:

Steam heeft een functie om de drivers voor je PC zoeken en installeren... Kwam ik net op ;) (Goed dat je geen Intel heb, want dan word je naar de pagina gestuurd waar je niks aan heb xD)

Als ik wil inloggen op Steam vraagt die een code die ze dan gestuurd hebben naar het e-mail adress dat ermee is verbonden, maar ik heb niks in mijn mails.. Ik maak even een nieuw account aan.

Ok ik heb een nieuw account aangemaakt, het is gevalideerd via e-mail enzo.. En nu, Dips? :)

Euhm, ik wou een print screen geven maar aangezien mijn STEAM client niet opstart... Ik edit zo wel met een screenie ;)

EDIT: Here i am, klik op de knop waar ik nu met de muiscursor sta. (Steam- Controleren voor updates voor videodrivers) Oh wacht, het is 1366x768, SPOILER TIME!

jTLb6.jpg

(PSP ftw. Ik kan lekker GTA VCS op PSP doen terwijl ik je help xD)

Geplaatst:

Waarom zo omslachtig? Ga naar apparaatbeheer (rmb op computer -> eigenschappen -> apparaatbeheer) waar je jou videokaart moet zoeken. Deze is als ik het me goed herinner te vinden bij beeldschermadapters. Eens gevonden doe je hierop rmb en ga je zo naar eigenschappen. Je kan daar ergens "stuurprogramma bijwerken" vinden. Klik hierop, deze zal de nieuwste driver automatisch zoeken en installeren indien deze er is. Hierna moet je jou computer herstarten waarna de resolutie in orde moet zijn, Kijk ook zeker of er voor de andere drivers ook updates zijn,

Geplaatst:

Flitskikker infotool is niet in staat om drivers te updaten en is dus nutteloos in dit geval.

@Dipsie: Het feit dat je probeert te helpen is al zeker goed. :tu:

Geplaatst:

Waarom zo omslachtig? Ga naar apparaatbeheer (rmb op computer -> eigenschappen -> apparaatbeheer) waar je jou videokaart moet zoeken. Deze is als ik het me goed herinner te vinden bij beeldschermadapters. Eens gevonden doe je hierop rmb en ga je zo naar eigenschappen. Je kan daar ergens "stuurprogramma bijwerken" vinden. Klik hierop, deze zal de nieuwste driver automatisch zoeken en installeren indien deze er is. Hierna moet je jou computer herstarten waarna de resolutie in orde moet zijn, Kijk ook zeker of er voor de andere drivers ook updates zijn,

Voor de videokaart vind die geen latere versie...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...