Jump to content

PS3 crasht tijdens online GTA IV


Pico020

Recommended Posts

Sinds een paar weken ondervindt een vriend van me een probleem met GTA IV. Wij spelen elke woensdagavond online GTA IV op de PS3, maar sinds kort lukt dit niet meer omdat zijn PS3 ineens lastig doet. Soms gaat het een tijdje (lees: 10 minuten), maar vaak gaat het binnen een minuut al fout; de PS3 crasht. Eerst begint het geluid te haperen en dan weet hij alweer hoe laat het is. Met andere spellen heeft hij totaal geen problemen en in de single player-mode van GTA IV ook niet.

Zou het aan de verbinding kunnen liggen? Hij speelt via Wifi, maar dit ging eigenlijk al een hele tijd goed (meer dan een jaar). Af en toe lag hij er wel uit, maar dan was het een kwestie van een nieuwe invite sturen en hij kwam er weer in. Nu loopt de hele PS3 vast. De disc ziet er gewoon goed en schoon uit.

Iemand een oplossing?

Link to comment
Delen op andere websites

Als je PlayStation 3 echt crasht als in je moet hem opnieuw opstarten dan zal dit niet aan de router liggen. Ik heb in één geval meegemaakt dat mijn PlayStation 3 meerdere keren is vastgelopen. Dit kwam omdat we met meerdere personen politie gingen bevechten en op een gegeven moment hangen er dan zoveel helikopers in de lucht en zijn er zoveel politieagenten en auto's en noem maar op. De activiteit in een klein gebied word dan te groot en dan freezed mijn PlayStation. Uit jou verhaal kan ik het niet opmaken maar zou het niet kunnen dat jullie iets doen wat ook voor een heleboel activiteit zorgt?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...