Jump to content

Bestaat er een videokaart voor mijn PC?


JustDoIt.

Recommended Posts

Eerst moet je alle draden van je pc losmaken, hierna doe je de videokaart in de PCIe en dan moet je de voedingskabel aansluiten.

Maar ben je zeker dat je voeding genoeg vermogen heeft? Als je voeding niet genoeg vermogen heeft zal het niet werken. Ben je ook zeker dat er plaats is in je PC voor die videokaart en is de videokaart niet te lang is voor je computer? Van deze dingen moet je zeker zijn anders zou je een grote miskoop kunnen doen. ;)

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Aan de zijkant vd computer kun je als het goed is een stikker vinden met de informatie over de voeding, en anders staat het op de voeding zelf, je moet letten op : Max power: ...W Als er 500W of meer staat, dan zou de voorgestelde videokaart in je computer passen.

Link to comment
Delen op andere websites

woody268 maakt inderdaad een goed punt! (check dat even)

of er ruimte langs je pci slot zit en hoeveel watt de voeding is.

als je hem in je pc hebt zitten hoef je enkel de drivers te installeren op de bijgeleverde cd of via internet.

Link to comment
Delen op andere websites

Lol, kabel? :clown:

Wat bedoel je met kabel, kan je er eventueel een foto van nemen? :)

Bovendien is 220 Watt veel te weinig.

Voedingskabel :puh: Maar ik bedoel of ik een andere voedingskabel van een andere PC van 500 watt de kabel van 220 watt kan vervangen? Heb niet veel verstand van hardware dus vandaar dat ik het vroeg

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed begrijp bedoel je dit:

943181334d1249208526-9600gt-pimpen-voedingskabels-220v-del-111.jpg

Dit helpt dus niet wat voor meer vermogen zorgt is de voeding (die zit in je pc) en niet door de kabel.

1228764319.jpg

Je zal dus de voeding moet vervangen, maar of het mogelijk is om een nieuwe voeding in de bouwen in jou pc weet ik niet omdat sommige computers custom voedingen hebben. Je zal dus eens moet kijken wat je afmetingen of de vorm is van de voeding in jou computer en dan weet je of het mogelijk is.

Bewerkt: door Woody268
Link to comment
Delen op andere websites

Kloksnelheid van je CPU is ook ongelovelijk laag dus denk niet dat het iets gaat worden.

Minecraft is bijvoorbeeld ook heel erg CPU en RAM gericht, videokaart maakt weinig uit daarvoor.

En wanneer je minecraft op de laagste settings moet spelen ligt het dus ook aan je CPU en RAM.

Oftewel, een hele nieuwe computer.

Bewerkt: door Zombiespeed
Link to comment
Delen op andere websites

Als het een duocore zou zijn mss maar voor een quadcore is 2.8Ghz niet slecht hoor!

Nee idd, maar ik denk dat hij in dat lomp lijstje zag staan dat de kloksnelheid net geen 1600mhz is, maar dit is met energie besparing en niet tijdens gamen want dan loopt ie gewoon 2.80ghz.

Daarnaast speel ik Minecraft op een PowerMac, welke 'slechts' Dualcore G5 heeft met 2.0ghz icm. een Nvidia 6600 en die trekt Minecraft aardig alles op high.

Heb alles op Medium staan en dit loopt smooth, en geloof me, videokaart maakt wel degelijk wat uit bij Minecraft, vooral als het om een onboard kaart gaat.

Bewerkt: door GolfG60
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...