Bonsai_gta Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 heeft iemand goede tips voor mij want sweet wordt telkens overreden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 heeft iemand goede tips voor mij want sweet wordt telkens overreden Ik wil je graag helpen. Maar kan je me vertellen bij welk stuk het mis gaat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
benky Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 als je naar die buurt heen moet wat je moet veroveren moet je een auto pakken en snel wegrijden. Nu staat er " you lost sweet, get him " of iets deregelijks, daar moet je je gewoon niets van aantrekken en gewoon doorrijden. aangekomen begin je een gangwar en als je leven bijna op is kan je naar de vreetkeet die daar ergens staat voor de rest is het gewoon gangwar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.