Davedavy Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Omdat Battlefield 1942 10 jaar bestaat, wat natuurlijk gevierd moet worden, kan iedereen deze geweldige klassieker downloaden voor PC via Origin! Er zitten vrijwel geen verschillen in met de oude versie, alleen kunnen mensen die hem nog spelen via de gewone CD versie niet samen online met mensen die hem dus nu gratis downloaden. De actie geld nog tot 31 maart. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 HM, ik zou het wle eens ONLINE willen proberen. Tot zover namelijk alleen nog maar offline tegen bots gespeeld. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Gelijk even gedownload. Reageren
Davedavy Geplaatst: 9 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Licht het aan mij of doet de multiplayer het niet of zijn er geen servers online? Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Bij mij werkt hij prima, ook de multiplayer. Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Ga het nu instaleren, wordt wel lachen denk ik. Weet iemand of er een HD patch is ofzo, want de graphics zijn waarschijnlijk dramatisch. Maar dat mag de pret natuurlijk niet drukken. Trouwens na 31 maart, is het dan verlopen, mag je de game dan niet meer spelen? Bewerkt: 10 november 2012 door xoex23 Reageren
madviper Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Trouwens na 31 maart, is het dan verlopen, mag je de game dan niet meer spelen? Lijkt me dat na 31 maart de game op deze manier niet meer gratis te downloaden is. Jammer alleen dat je dat Origin weer nodig heb, ik hoef geen onnodige meuk als ik dit spel wil spelen. Bewerkt: 10 november 2012 door madviper Reageren
Davedavy Geplaatst: 10 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Origin is best handig, zo kan ik het na 31 Maart alsnog opnieuw installeren. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ben het nu aan het downloaden, dalijk even proberen. Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik heb het vanochtend even gespeeld. Wat me meteen opviel is dat die game op een aantal punten zo voorliep op COD 1 In multiplayer kun je in vliegtuigen,autos en ik dacht ook boten. Iets wat (helaas) nog steeds niet in COD kan. Je merkt echt dat het spel oud is, maar ik denk dat ik er wel een paar avondjes plezier van kan hebben. Reageren
TalkingPear Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Was niet echt iets voor mij, gewoon té oud. Kan dan beter BF2 of BF3 spelen die ik hier heb liggen. Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ik heb het vanochtend even gespeeld. Wat me meteen opviel is dat die game op een aantal punten zo voorliep op COD 1 In multiplayer kun je in vliegtuigen,autos en ik dacht ook boten. Iets wat (helaas) nog steeds niet in COD kan. Je merkt echt dat het spel oud is, maar ik denk dat ik er wel een paar avondjes plezier van kan hebben. Omdat dat niet bij CoD past. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Nostalgie Bedankt hiervoor!! Reageren
blackops Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 Tijd voor desert combat Reageren
xoex23 Geplaatst: 20 november 2012 Rapport Geplaatst: 20 november 2012 (bewerkt) Iedereen die zin heeft om een keer met mij te kloten op BF 1942 kan me toevoegen: xoex23 op origin. Bewerkt: 20 november 2012 door xoex23 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.