Joriz Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Woensdagmorgen 14 november zal netwerkleverancier van GTAGames.nl tussen 04:00 en 07:00 Nederlandse tijd netwerkonderhoud uitvoeren aan de core-router in het datacenter in Amsterdam. Hierdoor zal tijdens dit onderhoud de meeste GTA websites niet bereikbaar zijn, met name het forum zal er helaas gedurende drie uur eruit liggen. De reden van dit onderhoud is dat er aan de core router van onze netwerkleverancier extra capaciteit wordt toegevoegd. Hiervoor dienen diverse modules in de router te worden vervangen, waardoor er geen netwerkverkeer mogelijk is naar onze GTA websites. Het onderhoud is onderdeel van een groter plan om het hele netwerk te upgraden, als dit klaar is zullen verbindingen binnen het netwerk meer redundant zijn waardoor de kans op netwerkstoringen vele malen kleiner moeten worden. Dit zal dus zorgen voor nog stabielere verbindingen naar de websites van GTAGames.nl Kortom iedereen moet maar even dan 's nachts slapen, dan heeft niemand er last van Kaartje van het netwerk van de netwerkleverancier Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ik denk niet dat er veel mensen zullen zijn die rond dat tijdstip nog actief op GTAForum bezig zijn. Het tijdstip is dus perfect ingeplant. Daar zou Sony eens een voorbeeld aan moeten nemen. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Goedgekozen tijdsstip, ik zou mezelf geen reden kunnen aanpraten om op dat tijdsstip online te zijn. Hoewel de 2e trailer die dag zou uitkomen... Ik voorspel een ubersaaie nacht voor Spacy! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ik vnid dit echt een regelrechte schande dat het forum er tussen 4 en 7 uur gaat uitliggen. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Ik vnid dit echt een regelrechte schande dat het forum er tussen 4 en 7 uur gaat uitliggen. Want dan kun je niet meer op het Foto-album fappen? Reageren
.Senne Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Dit is een ramp voor SpacyColours. Wat moet onze nachtbraker nu doen? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Een nachtje vrij nemen . Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 En nou NET TIJDENS GTA V TRAILER 2!!!@@@!@@!!@$%^ Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 De trailers van Rockstar Games komen meestal rond 18:00 uur en niet sochtends vroeg dus. We zullen niks van de trailer missen hier. Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 Dit is een ramp voor SpacyColours. Wat moet onze nachtbraker nu doen? Breien? Klaverjassen? oh wacht! Wat extra nachtrust pakken natuurlijk! Maar on topic: Mij maakt het in ieder geval niet uit, om die tijden lig ik nog in mijn warme nest. Reageren
Bodemloos Geplaatst: 9 november 2012 Rapport Geplaatst: 9 november 2012 precies op de dag van de 2e trailer, LOL. Reageren
commando Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Beste Joriz ( + kornuiten van de netwerkleverancier ), Bedankt voor de vrije nacht. Ik heb al een 1-daagse nachtvakantie ingepland aan een koel zonondergoten leeg strand aan de middellandse zee. Mvg, Uw Nachtwacht, Commando ------ Eventjes zonder grappen en grollen: goede tijd uitgekozen, zodat haast niemand er last van heeft. Ook is het mooi, dat de kans op netwerkstoringen kleiner wordt. Vooral als je bedenkt dat een nieuwe stormvloed van nieuwe gta5-leden er misschien staan aan te komen Bewerkt: 10 november 2012 door commando Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Ik voorspel een ubersaaie nacht voor Spacy! Dit is een ramp voor SpacyColours. Wat moet onze nachtbraker nu doen? Geen zorgjes hoor, het zijn precies die drie uurtjes dat ik in bed lig. Perfecter kon niet! Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Zeker een prima tijd die gekozen is. Tenminste, ik zit rond die tijd echt niet op het forum, hoor. Uiteindelijk biedt het alleen maar voordelen voor ons forumgebruikers, right? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.