snakegamer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Hey, Ik wil nadat ik de missie "Home invasion" wel eens een huis beroven in Los Santos. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet en hoe ik aan een vrachtwagen kom. Want ik zou niet weten hoe ik de klep van een vrachtwagen open. Ook weet ik niet welke huizen je kan inbreken en welke niet kan iemand mij dit vertellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Hey,Ik wil nadat ik de missie "Home invasion" wel eens een huis beroven in Los Santos. Kan iemand mij vertellen hoe dat moet en hoe ik aan een vrachtwagen kom. Want ik zou niet weten hoe ik de klep van een vrachtwagen open. Ook weet ik niet welke huizen je kan inbreken en welke niet kan iemand mij dit vertellen. Hier zijn al vele topics over. Gebruik de zoekfunctie,ik zie dat je nog nieuw bent dus de zoekfunctie is linksboven. Bewerkt: 11 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb de zoekfuncitie al gebruikt maar ik kon niks fatsoenlijks vinden dat antwoord gaf op mijn vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb de zoekfuncitie al gebruikt maar ik kon niks fatsoenlijks vinden dat antwoord gaf op mijn vraag. Als je de zoekfunctie gebruikt,moet je goed kijken wat er staat.Zo kan je kiezen tussen ouder en nieuwer,ouder lijkt mij het slimst.En je kan het beste typen bij sleutelwoord:Huizen beroven.Dus maak het niet te lang. Maargoed ik zal het even in het kort zeggen: Je kan in Los Santos huizen beroven. Het kan in de nacht met zo'n busje. Lokatie busje:Tegenover de gym in Los Santos. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb er een gevonden alleen die gaat over de PS2 Daar staat dat je op R3 moet klikken hoe doe je dat op de PC. Topic uit Zoekfunctie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Op de pc moet je meestal op '2' drukken. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ferrari420 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Het ging over de ps2 versie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ice Cold Killa Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Het ging over de ps2 versie. Ik heb er een gevonden alleen die gaat over de PS2Daar staat dat je op R3 moet klikken hoe doe je dat op de PC. Topic uit Zoekfunctie Hmmm, PC Bewerkt: 11 juli 2005 door ICE COLD KILLA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Er wordt nu veelste veel off-topic gepost. het antwoord is nu al gegeven. Dus wat ik zei. En bij de pc moet je dus 2 indrukken voor die missies zoals yordie al zei. Het slimste is als we dit topic laten rusten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
snakegamer Geplaatst: 11 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb nog een vraag. Ik steel nu spullen: TV,Stereo,Videospeler 2x Maar dan kom ik uit op 360$ Hoe kan het dat ik dat geld niet krijg. Ik heb gehoord dat er een minimum is van 1500 maar dat haal je toch nooit dan moet je 4 a 5 huizen hebben dat haal je niet in die tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Xtreem-designer Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 In iedengeval kan je zelf de klep volgens mij niet openen , dat gaat volgens mij automatisch , die vrachtwagen weet ik ook niet in te vinden probeer maar net als andere zeggen het op te zoeken . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flame^ Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Je moet ook niet 4/5 aparte huizen gaan beroven. je moet vlakbij 2 huizen gaan staan die dichtbij elkaar zijn. Bijv. - Je steelt iets in huis 1 - Daarna steel je iets uit huis 2 - Ga terug naar huis 1 en de spullen die je al had gestolen staan er weer! Dan moet je in 10 min. toch wel wat geld hebben verdiend.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA Gangster Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 Zoals *Marco* al zei: Locatie Busje: Tegenover de Ganton Gym Beste tijd: vanaf 20.00 tot 6.00 Beste Huizen: De huizen in die straat waar het busje staat. Of vlakbij de Locker staat ook Huizen. Je heb ong. 10 min. de tijd. Dan kan je ong. iets van $5000,- verdienen ofzo. Mijn hoogste record Pas op: Soms breek je in van een Gang huisje. Dan mot je zo snel mogelijk weg gaan. Activering: de toets: 2 Tip: Als je gesnapt word, mot je zo snel mogelijk het huis uit. Anders ben je de sigaar :lol: Als het nu niet lukt. Weet ik het OOK niet meer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 11 juli 2005 (bewerkt) Ik had wel iets van 8500 van 2.5 huizen in Las Venturas EDIT: ik ga wel een beetje off-topic, sorry voor dat Bewerkt: 11 juli 2005 door eXperion Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Upstream Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 12 juli 2005 (bewerkt) Ik heb nog een vraag.Ik steel nu spullen: TV,Stereo,Videospeler 2x Maar dan kom ik uit op 360$ Hoe kan het dat ik dat geld niet krijg. Ik heb gehoord dat er een minimum is van 1500 maar dat haal je toch nooit dan moet je 4 a 5 huizen hebben dat haal je niet in die tijd. heb je je busje wel naar de loadout gebragt? :rolleyes: ik heb mestal iest van 100 dollar ofzo na 3 huizen, hoe komen julllie in godsnaam aan die duizende euros? :unsure: Bewerkt: 12 juli 2005 door DMWTM30 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.