NandroDavids Geplaatst: 5 januari 2013 Rapport Geplaatst: 5 januari 2013 ik dacht dat deze actie gelde tot 31-12-2012 23:59?? Klopt. Het verzoek was ook keurig op tijd ingediend, maar er diende natuurlijk even overlegd te worden. Reageren
Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) Beetje jammer dat er op mijn mail nooit is in gegaan... Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Wil ie dat het graphicsforum actief blijft, snitched ie mij! De fatoeman! Het was een mooi forum, een aantal jaar terug. Veel gezelliger dan wat ik nu zie. Bewerkt: 18 november 2013 door Boss Reageren
Michael Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) Beetje jammer dat er op mijn mail nooit is in gegaan... Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Wil ie dat het graphicsforum actief blijft, snitched ie mij! De fatoeman! Het was een mooi forum, een aantal jaar terug. Veel gezelliger dan wat ik nu zie. Erm, wat. ? Bewerkt: 18 november 2013 door Extreem Reageren
Cabyon Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Zit je nog steeds in over die verloren battle? En dat je nu al heimwee hebt terwijl je vorig jaar op 11 oktober geregistreerd vind ik toch wel raar, zeker omdat jij het over 'een aantal jaren' hebt. Reageren
Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Zit je nog steeds in over die verloren battle? En dat je nu al heimwee hebt terwijl je vorig jaar op 11 oktober geregistreerd vind ik toch wel raar, zeker omdat jij het over 'een aantal jaren' hebt. Nee, zit ik niet bepaald over in. Maar had het opzich wel leuk gevonden jou daar in te beaten Inderdaad, een aantal jaar ja. Jij kan goed lezen! Reageren
Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Beetje jammer dat er op mijn mail nooit is in gegaan... Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Wil ie dat het graphicsforum actief blijft, snitched ie mij! De fatoeman! Het was een mooi forum, een aantal jaar terug. Veel gezelliger dan wat ik nu zie. Erm, wat. ? Ik zie nu hoe jij aan 1300 berichten in 10 maanden kan komen. Jij bent er zeker ook zo 1 die veel toevoegd aan dit forum Reageren
.Levi. Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Beetje jammer dat er op mijn mail nooit is in gegaan... Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Wil ie dat het graphicsforum actief blijft, snitched ie mij! De fatoeman! Het was een mooi forum, een aantal jaar terug. Veel gezelliger dan wat ik nu zie. Als je hier alleen komt om de boel te stoken druk je gewoon op 'uitloggen'. We gaan al helemaal geen leden nazi-leden noemen. Gewoon niet grappig. Wat je mail betreft, zie je persoonlijke postvak. Vriendelijk verzoek ontopic te blijven. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Na het vertrek van Generaal Pardon, zullen we de einduitslag bekendmaken. Na bijna een jaar ben ik toch wel heel benieuwd. Wie waren er unbanned? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Huilie huilie much? Dus als jij niet bent geunbanned, zit je op een kloon account. Dus zoek maar vast een nieuwe proxy :') En ik ben ook wel benieuwd wie er allemaal geunbanned waren. Ik ben er in ieder geval 1 van! Reageren
Dotz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) Dat maken ze niet bekend, Whoop. Dat hebben ze destijds iig gezegd. Beetje jammer dat er op mijn mail nooit is in gegaan... Hahaha, dat ik uberhaupt nog op dit forum kijk als Nazi-leden als Cabyon gewoon moderator worden xD Wil ie dat het graphicsforum actief blijft, snitched ie mij! De fatoeman! Het was een mooi forum, een aantal jaar terug. Veel gezelliger dan wat ik nu zie. Erm, wat. ? Ik zie nu hoe jij aan 1300 berichten in 10 maanden kan komen. Jij bent er zeker ook zo 1 die veel toevoegd aan dit forum Bewerkt: 18 november 2013 door Dotz Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Dat maken ze niet bekend, Whoop. Dat hebben ze destijds iig gezegd. Zie ook het bericht boven mijn oorspronkelijke post op deze pagina ^ Na het vertrek van Generaal Pardon, zullen we de einduitslag bekendmaken. Reageren
Dotz Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 Ow , dat heb ik totaal niet meegekregen.. Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 18 november 2013 Rapport Geplaatst: 18 november 2013 (bewerkt) Is er ook bekend hoeveel van de mensen die opnieuw zijn toegelaten nog actief zijn? Bewerkt: 18 november 2013 door Mr.Boss Reageren
Kenny-Petrovic Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Als je niks te doen hebt kun je wanneer ze de lijst publiceren van mensen die geunbanned zijn kijken op hun profiel wanneer ze voor het laatst online zijn geweest. Is dit lang geleden dan zullen ze wel niet heel actief zijn en is dit wat korter terug dan kan het maar zo zijn dat ze toch wel weer vrij actief zijn. Reageren
Dotz Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Geplaatst: 19 november 2013 Sommigen hebben dat verborgen, in dat geval lijkt het me niet wenselijk om namen te noemen.. Wellicht dat anonieme statistiekjes beter zijn? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.