Mr.Boss Geplaatst: 19 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2013 Hoe moet ik dan weten wie unbanned is Dotz? Aan anonieme statistiekjes heeft niemand wat toch? Enige die ik mij wat bellen doet rinkelen is Pietje II, maar die heeft het forumleven ook achter zich gelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dotz Geplaatst: 20 november 2013 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2013 (bewerkt) Ik zeg toch dat, zelfs als je namen van unbanned leden hebt, je nog niet altijd kan zien wie er actief zijn gebleven i.v.m. privacyinstellingen. Die privacyinstellingen zijn er niet voor niets, ik gok dan ook dat de crew die niet tóch openbaar zal maken.. Althans niet mét namen van degenen die hun privacy op dergelijke wijze beschermd hebben, in dat geval zouden anonieme statistieken een uitkomst kunnen bieden.. Al begrijp ik waarom je een lijst met namen van unbanned leden zou willen edit: Volgens mij was mijn vorige post vrij duidelijk, lees in het vervolg beter.. Bewerkt: 20 november 2013 door Dotz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.