Dipsie8 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Lol, de onderste ogen staan de zelfde kant op gedraaid als de bovenste ogen, dus het is niet goed =D (Tziet er raar uit zo) Reageren
Silverbyte Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 Lol, de onderste ogen staan de zelfde kant op gedraaid als de bovenste ogen, dus het is niet goed =D (Tziet er raar uit zo) Begrijp jij het idee achter kunst wel? Een creatie hoeft niet anatomisch correct te zijn om gewaardeerd te worden. Niet alles hoeft 'iets' voor te stellen. Mijns inziens is het juist een slimme zet van Boss om de ogen zo te plaatsen, omdat het afwijkt van de rest van de gespiegelde afbeelding. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 (bewerkt) Ja, die snap ik wel, ik maakte ook maar een grapje... Ik blijf er wel bij dat het een beetje raar is Bewerkt: 10 november 2012 door Dipsie8 Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 november 2012 Rapport Geplaatst: 10 november 2012 MC Escher eat your heart out! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.