Jump to content

"Hot Coffee" mod. filmpje

Recommended Posts

• Reacties 35
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• P-Jamma

5

• Trax

2

• Giorgo

2

• EquinoX91

2

Geplaatst:

Ik vind het allemaal bullshit dat rockstar zo zit te zeiken.., Als ze slim waren hadden ze het er gewoon HELEMAAL uitgehaalt dan was er ook niemand achter gekomen, ze hebben toch ook zon sexshop oid Hier ;) dat zou dan ook adult only moeten zijn..,

ontopic: grappig filmpje haha

• 2 maanden later...
Geplaatst:

Waar maak je je eigen druk om?

Je kan Denise toch gewoon nemen als je ouders er niet zijn.

Misschien ken je nog wat ervaring op doen whaha :puh:

Geplaatst:

waar kan je dat PAL downloaden?

dat zou erg handig zijn zo te zien:P

haha PatrickW is zo in 1 keer Harstikke beroemd geworden _O_

Geplaatst:

@XenoPHoXx:

Let je in het vervolg even een beetje op de datum van het topic waarop je reageerd. Dit topic was al twee maanden 'dood', en je opmerking was nou niet zo belangrijk, dat het topic er weer voor naar boven moest worden gehaald..

Dit heet "topic bumpen" en dat wordt niet gewaardeerd.

@Mad Dogg:

PAL kun je niet downloaden. PAL is de aanduiding voor de europese versie van de playstation ( NTSC is de amerikaanse). Wat je nodig hebt is een ARMAX cheat device, en die zijn er volgens mij in DVD en in USB uitvoeringen. Ook deze kun je niet downloaden, maar moet je gewoon in de winkel kopen. De meeste zaken waar je PS2 spellen kunt kopen, verkopen ook wel ARMAX.

Geplaatst:

Kun je er niet gewoon een stop achter zetten dan scheelt weer wat teksten hier..

Ik kijk trouwens niet naar datums..

sorry voor de overlast maar zet er dan zoals ik eerder vermeld heb in deze tekst een stop achter een slot weet ik t hoe dat heet ben hier ook net een paar dagen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...