Jump to content

Problemen met savegame terug te vinden.

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mesen

Ik zal mijn probleem even uitleggen.

Ik heb xliveless geinstalleert (dat dll bestand bij programme files/rockstar games/gtaiv gezt. heb een nieuw mapje savegames aangemaakt bij mijn documenten/rockstar games/gta iv gemaakt. Maar als ik het spel start opent hij een nieuw spel en als ik op laden druk zegt hij dat er geen opgeslagen spellen zijn op de schijf. waar kan ik mijn eerder opgeslagen spellen terugvinden?

Alvast bedannkt!

---

Met installeren met xliveless bedoelen julie toch die dll bestnd in de map rockstar games.gta iv plaatsen?

>>> Door Hanneswasco: Ik heb je bericht uit het andere topic met je nieuw onderwerp samengevoegd. ;)<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Volgensmij hoef je geen nieuwe map aan te maken voor je savegames als je Xliveless hebt geïnstalleerd want die map staat er automatisch al

De savegames moet je in deze map zetten als je Xliveless gebruikt

C:\Users\HIER JE PC NAAM\Documents\Rockstar Games\GTA IV\savegames

En als je geen Xliveles gebruikt staan je savegames in deze map

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Bewerkt: door Jarno91
Geplaatst:

Je bedoelt hoe de savegamebestanden heten?

ze heten SGTA400 of SGTA401

Dat getal wat erachter staat kan bij iedereen anders zijn, het ligt eraan in welke slot je savegame staat

Geplaatst:

Neen, ik kan hem niet vinden. Ik heb het moeilijk met een missie ik zou hulp willen vragen maar kan mijn savegame niet vinden.

Geplaatst:

Ik vrees ervoor dat je enkel savegames kan uitwisselen die vanaf het begin met Xliveless gemaakt zijn. Dus als je een savefile start zonder Xliveless zal je deze niet meer kunnen spelen met Xliveless.

Geplaatst:

ja,, ik was een eindje gevorderd en opnieuw beginnen doe ik zeker niet. is er een andere mogelijkheid om savegames uit te wiselen?

Geplaatst:

Je kan ook een savegame downloaden die even ver gevorderd is als waar jij gestopt bent (of een missie verder aangezien je die missie wou laten spelen door iemand anders). Hier vind je een topic met daarin een lijst met savegames na elke missie.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...