Jump to content

[GFX] Graphics Signature Contest 2012 vragen en reactie topic

Recommended Posts

Geplaatst:

Sapristi, wat een schitterende inzendingen zeg! Hoe moeilijk om er drie te kiezen. Ik ga hier nog eens diep over nadenken... ;(

• 2 weken later...
Geplaatst:

Achtung! U heeft nog t/m 19 december om een signature voor de tweede ronde in te leveren! Momenteel is er slechts één signature binnen. Niet dat iedereen het vergeten is of zo. icon_mrgreen.gif

• 2 weken later...
Geplaatst:

'Gelukkig" dat mijn inzending geen punten opleverde. Ik was zonder enige inspiratie, dus dacht ik, laat ik eens wat anders doen. Dat is het zeker geworden, maar hoogstaand was het zeker niet.

Geplaatst:

Het idee getuigt van creativiteit hoor! Je bent nog redelijk nieuw met alles en als je dan direct door weet door te dringen tot de tweede ronde, dan doe je het hartstikke goed. Ik hoop dat het je goed bevallen is Guardian, want ik zie graag nog eens iets van je voorbij komen! smile3.gif

Geplaatst:

Ik wil de winnaars van de tweede ronde: -Matthijs-, Kai-ShockWave en Gta Ripper toch even feliciteren met hun overwinning! Mooie signatures en verdiend door. Heel veel succes met het produceren van een finale signature en mag de beste winnen!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...