p-p Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ja klopt. IGN komt de hele week elke dag met exclusieve content en ik las net dat Gamer.nl aankomende maandag vanaf 11.00 zijn preview online zet. Kan nu al niet meer wachten, dit wordt een te gekke week, zeker ook vanwege de aankomende trailer!! Reageren
thebig Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 elke dag iets? Dacht dat het iets eenmalig was. Wel we gaan niet met honger blijven zitten deze week. Reageren
Dippie Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ja klopt. IGN komt de hele week elke dag met exclusieve content en ik las net dat Gamer.nl aankomende maandag vanaf 11.00 zijn preview online zet. Kan nu al niet meer wachten, dit wordt een te gekke week, zeker ook vanwege de aankomende trailer!! Dat is dus al over een dikke 20 minuten. Ik moet zeggen, ik zie er naar uit en ben erg benieuwd Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.