Nikoo_Bellic Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Ik was laatst de trailer van GTA V aan het bekijken en toen kwam ik het volgende tegen: een politie wagen met een kenteken waarboven in staat San Andreas. Dit vond ik raar omdat rockstar zegt dat GTA V om los santos gaat en niet om San Andreas.Zal dit een verborgen hint zijn? Wat denken jullie hiervan? Reageren
.Timothy Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Erm, juist. Dit is al héél lang bekend, hoor. Volgens mij heeft zelfs Rockstar dit nog wel ergens genoemd, en meteen consequent gezegd dat het om Los Santos en haar omgeving ging. Reageren
Faenty. Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Los santos ligt in san andreas Post #1000 Reageren
Svenie Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Los Santos ligt nog altijd in de staat San Andreas, dus zo raar is dat niet. Dit was trouwens al tijden geleden opgemerkt. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 In Amsterdam rijden ze toch ook met een Nederlands kentekenplaat? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 (bewerkt) Helemaal niks raar hoor, in de VS zul je op een kentekenplaat altijd de naam van de Staat terugvinden, zoals California voor Los Angeles. In GTA: San Andreas gebruikte ze echter de stadsnamen op de platen in plaats van de staat (San Andreas), in IV en V is dit wel juist geïmplementeerd. Respectievelijk Liberty State en San Andreas. Oftewel, de map bestaat gewoon (voornamelijk) uit Los Santos, gelegen in de staat San Andreas :3 Edit: 5 posts in 2 minuten... Bewerkt: 11 november 2012 door Phoenyxar Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 11 november 2012 Rapport Geplaatst: 11 november 2012 Dit was al bekend hoor, het staat zelfs op WikiGTA vermeld (zie tweede zin onder Details). Los Santos bevindt zich nog altijd in San Andreas, maar daarom moet toch niet heel San Andreas gemaakt zijn in GTA V? Zo bevindt Liberty City zich ook in Amerika, maar in GTA IV kan je ook niet door heel amerika rondreizen. Edit: zelfs op 19-jarige leeftijd kan ik al zeggen dat ik traag wordt. >>> Door VWO-er: Misschien ligt 't aan je houdbaarheidsdatum? ^^<<< >>> Door Hanneswasco: Volgens mij heeft het gewoon te weinig geregend deze zomer en is de kiwi-oogst niet zo goed als voorgaande jaren. <<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.