RGA Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Welke hiet denken jullie dat dit jaar de zomerhit wordt?? ik heb gelezen dat het waarschijnlijk deze wortd: 'Que Viva La Vida' van belle perez denken jullie dat dit hem wordt of denken jullie er anders over?? Reageren
Quatroking Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 ik denk dat het... uhm.... "don't be a holla back girl" wordt. Reageren
Tim14 Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Dat was laatst op TV, allemaal mensen van de radio wilden al beginnen met uitmelken.. En daar zat die Belle Perez ook bij. Zoiets als SummerJam 2003 vond ik wel goed, Dragosta Din tei vond ik veel te saai, The Ketchup song vond ik ook al niks bijzonders.. Ik hoop dat het een Dance of Newstyle nummer word.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Gasolina - Daddy Yankee Wordt de zomerhit denk ik... Grtz: DaddyPimp Reageren
Ewoud Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 Ik heb eigelijk nog niet de perfecte zomerhit gehoord. Ende zomerhit is wel erg laat. Reageren
The Godfather Geplaatst: 11 juli 2005 Rapport Geplaatst: 11 juli 2005 "don't be a holla back girl" wordt Dat lied bestaat niet. Ik wil eigelijk geen zomerlied...vorig jaar constant die dragosta din tei op tv word zeer eentonig. Reageren
RGA Geplaatst: 12 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 "don't be a holla back girl" wordt Dat lied bestaat niet. neej maar het is toch wel duidelijk welke hij bedoeld Hollaback girl van gwen steffani Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 12 juli 2005 Rapport Geplaatst: 12 juli 2005 Voor mij is dat zonder twijfel Will Smith --- Switch. Wat een heerlijk nummer is dat. B) Reageren
Gino Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 (bewerkt) Of Bora Bora van Arash mooi nummer B) Bewerkt: 14 juli 2005 door Only_Gino Reageren
-Karel- Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Of Bora Bora van Arash mooi nummer B) moeten wij dat kenne <_< Reageren
Trax Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Moet jij postboosten? Dat nummer van Arash is wel grappig, maar ik weet bijna wel zeker dat het MVP - Roc Ya Body zal worden .. Reageren
The Godfather Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Voor mij is dat zonder twijfel Will Smith --- Switch.Wat een heerlijk nummer is dat BT zit altijd te jennen dat Zeeland een achterstand heeft op de bewoonde wereld, maar de achterhoek kan er ook wat van. Dat lied is al een jaar oud. :o Reageren
Mania-92 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 Of Bora Bora van Arash mooi nummer B) Helemaal met je eens. Heb het nummer al vaak gehoord maar het blijft leuk. Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 14 juli 2005 Rapport Geplaatst: 14 juli 2005 ik heb nog steeds geen idee wat de zomerhit van deze zomer is Ik heb het trouwens ook nog nergens gehoord wat de zomerhit is of wat men denkt dat de zomerhit is in de muziekwereld Reageren
Freestyle Geplaatst: 17 juli 2005 Rapport Geplaatst: 17 juli 2005 La Tortura van Shakira ft. Alejandro Sanz. Die maakt misschien ook een goeie kans. Maar meestal zijn zomerhits een andere taal. Eerst dacht ik Watskeburt, maar toch niet. Ik denk dat de 2 grote kanshebbers Daddy Yankee zijn en Arash. B) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.