SpacyColours Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 (bewerkt) Ziet iemand overigens wat er in die screen in de verte ligt? Het lijkt in mijn ogen op een andere brug, maar dan veel groter. Ik denk dat dat ook een brug is inderdaad. Good looking out trouwens, had niet eens door dat die treinbrug dezelfde brug als eerder was. Bewerkt: 12 november 2012 door SpacyColours Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ik wordt blij bij het zien van extra screenshots. Ook wel leuk om te zien dat er weer Meyer Manx-achtige buggy inzit, hopelijk de BF Injection om moo binnen de GTA-Universe te blijven. Heb wel totaal geen idee welk klein stadje/dorp die laatste foto kan zijn, excuses al aan Jesper :3 Reageren
p-p Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Super mooie screens Krijg echt weer GTA-kriebels... Ik ook... voel het letterlijk in m'n buik. Ja, echt precies zo. Kan ook niet stoppen met het denken aan GTA V, vind het namelijk echt prachtig wat voor nieuws er allemaal naar buiten komt! Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Wow, wat een informatie. Je krijgt er gewoon echt zin in en die screens zijn fantastisch! Woensdag nog een trailer! Kom maar op! Reageren
p-p Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 De previews van Gamer.nl en InsideGamer zullen niet de enige zijn vandaag hoor! Starting Monday, November 12th, IGN will have a slew of exclusive GTA V content hitting every single day, all week long. Bron: IGN GTA V blowout Reageren
bugatti Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 @ Jesper, ik denk het stadje Grapeseed is. Dit was namelijk een van de pre order kijkers. tenzij er meerdere omliggende plaatsjes zijn. Reageren
Dippie Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ik zie in de preview van insidegamer.nl en gamer.nl staan dat de map 5x zo groot als die van RDR is... RDR is zoals ik heb gezien al 2x groter dan San Andreas, dus dan moet de map wel echt groot zijn, ook al zit bij deze grote het interior inbegrepen. Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 De previews van Gamer.nl en InsideGamer zullen niet de enige zijn vandaag hoor! Starting Monday, November 12th, IGN will have a slew of exclusive GTA V content hitting every single day, all week long. Bron: IGN GTA V blowout Ben benieuwd wat voor info dit is. Zal dit echte exclusieve info zijn, of gewoon het 'standaard' gameinformer, insidegamer, gamer.nl verhaal? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 @ Jesper, ik denk het stadje Grapeseed is. Dit was namelijk een van de pre order kijkers. tenzij er meerdere omliggende plaatsjes zijn. Dat zou nog best wel eens kunnen, aangezien er ten noorden van Los Angeles veel aan landbouw wordt gedaan en aan de vegetatie rondom het stadje te zien ligt het niet een een aride gebied. Het zou dus mogelijk zijn dat dit stadje ergens in het grote landbouwgebied (Central Valley) van Californië ligt, dus ten noorden van Los Angeles. Reageren
OG-J Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Echte nice die screens Ben benieuwd naar de trailer Reageren
Jarno Geplaatst: 12 november 2012 Rapport Geplaatst: 12 november 2012 Ben echt benieuwd naar de graphics op de console's. Worden we dan blij of verdrietig? Who knows. Hetzelfde als de screenshots, hoogstwaarschijnlijk. Aangezien de screenshots, lijkt mij, ook van een console afkomen. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Ben echt benieuwd naar de graphics op de console's. Worden we dan blij of verdrietig? Who knows. Hetzelfde als de screenshots, hoogstwaarschijnlijk. Aangezien de screenshots, lijkt mij, ook van een console afkomen. Klopt. Maar wat ik eigenlijk wilde zeggen is hoe benieuwd ik ben hoe de console het spel gaat trekken. Of je fps bijvoorbeeld daalt als je te hard door een gebied racet, of dat gebouwen/buurten een langere laadtijd hebben wanneer je met de Hydra vliegt. En allemaal van dat soort zaken.. Aangezien ze hebben gezegd dat de game het uiterste vergt van de hardware, ben ik erg benieuwd hoe die oude bakken het gaan volhouden.. Reageren
Nstyle08Z Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Draait die handel dan op een RAGE engine (die uit GTA IV) of word dat dan RAGE2 of iets anders? Bewerkt: 13 november 2012 door Nstyle08Z Reageren
Maarten11 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Holy damn motherf*. Eerste wat in me op kwam toen ik die plaatjes zag. Ik krijg al maar meer zin om straks dat spel te spelen. De vraag of de drie protagonisten elkaar kunnen ontmoeten is bij deze dus ook beantwoord: ja. Ik ben benieuwd wat de trailer ons gaat laten zien. Ik kan echt niet wachten! EDIT: Trouwens een vraagje. Bij die screen van het Vinewood-bord, daar zie je op de grond een politiewagen staan. Maar LAPD-voertuigen zijn zwart/wit/zwart toch? Deze is totaal wit. Is dat een foutje of hoort dat zo? Is dat misschien een politiewagen van een ander department? Bewerkt: 13 november 2012 door Maarten11 Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Draait die handel dan op een RAGE engine (die uit GTA IV) of word dat dan RAGE2 of iets anders? Volgens mij op RAGE. Kan me ook niet voorstellen dat ze maar één game per engine gebruiken... Kost megaveel tijd en geld om dat te ontwikkelen. En ik geloof ook zeker dat ze niet eruit gehaald hebben wat erin zat met GTA IV. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.