Jump to content

GTA Rendered niet [PC]


walteggink

Recommended Posts

Hoi,

Ik heb GTA IV die het vloeiend doet, alleen rendered er niks waardoor ik niks zie behalve voertuigen en mensen. Bij mijn instellingen kan ik ook niks hoger zetten terwijl ik het spel makkelijk aan kan. Hoe kan ik dit oplossen?

i5 2,3GHZ

Windows 7 Ultimate

Link to comment
Delen op andere websites

Ben je zeker dat je PC GTA IV echt aan kan, wat is je videokaart, want die is ook belangrijk?

Als je wilt dat de limieten weggaan bij je grafische instellingen kan je gebruik maken van de commandline -norestrictions. Alle info daarover vind je hier.

Link to comment
Delen op andere websites

je i5 cpu is dat een 'mobile cpu' dus een vanuit een laptop?

ik heb een latop met een i3 2.13 ghz (dual core) en kan dit draaien maar dan wel enkel op 720p en alles low.

gta iV heeft goede hardware nodig.

zet ook vsync uit (als dat aanstaat) want dat geeft veel problemen in gta iV (zoals in het begin dat je niets ziet.)

je hebt toch alles gepatched,

Bewerkt: door gtaplayer1989
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi, ik heb Vsync uit, hier de specs van mijn pc: (het is trouwens een Mac met bootcamp Windows 7)

Videokaart: Intel® HD Graphics family 3000.

Processor: Intel® Core i5-2435M CPU @ 2.40GHz

Ram: 4 GB

En wat bedoel je met gepatched?

Link to comment
Delen op andere websites

Met 'gepatched' bedoelt gtaplayer1989 of je de nieuwste patch van GTA IV geïnstalleerd hebt. Een patch is een soort update voor je programma welke vele fouten oplost en dergelijke. De nieuwste patch kan je hier downloaden.

Die videokaart is niet erg geschikt voor het gamen trouwens, ik denk dus ook dat je je grafische instellingen zo laag mogelijk moet zetten. Heb je de problemen nog als je echt alles op het laagste zet (+ eventueel na het spel te herstarten)?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ongeveer zelfde videokaart als jou dus probeer deze commandline eens:

-availablevidmem "7.0"
-percentvidmem "100"
-nomemrestrict
-norestrictions
-minspecaudio
-forcer2vb
-noswapdelay
-stereo
-novblank
-framelimit 0
-noprecache
-DX9 /high

Ik kon namelijk ook GTA 4 niet goed spelen en met deze Commandline kan ik GTA wel aan op Low/Medium

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi! Wat JaggysModz zei heeft geholpen! Alleen lagt die nu wel nog een beetje en zegt die soms als ik online speel dat de game is afgesloten omdat me computer te traag loopt. Valt dat ook nog op te lossen?

Voor nu, bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Die melding die je online krijgt is een soort bugje dat als je even ALT + TAB-t (dus even naar een ander scherm gaat dan GTA IV) je automatisch van een server 'gekicked' wordt met de melding dat je computer te traag is.

Mocht je niet van scherm wisselen dan zal je best je settings nog zo laag mogelijk zetten om die melding niet te krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Intel HD Graphics 3000 zal onmogelijk dit spel zonder enige lag kunnen draaien. Het valt mogelijk te spelen (met de nodige aanpassingen zoals hierboven). Het wegvallen van een verbinding bij multiplayer kan ook tijdens het spelen zonder ALT+TAB voorkomen aangezien dit nog steeds niet vloeiend werkt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...