MegaPilot Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 Hoi. Hoe recupereer ik de afspeellijst aangeschaft? Deze is bij mij plots verdwenen. Doei. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 >>> Door Kloep: Topic verplaatst naar Software.<<< >>> Door Megadreams: Welkom bij software, itunes topic. Moeten we u helpen met iets? Een biertje halen bijvoorbeeld?<<< >>> Door iTunes topic: Dank u wel, meneer Megadreams. Een biertje zou erg lekker zijn!<<< >>> Door Megadreams: Komt 'ie dan! <<< >>> Door iTunes topic: Oew, lekker. Dank u!<<< >>> Door Megadreams: En we staan in QVDM. Proost! <<< Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 13 november 2012 Rapport Geplaatst: 13 november 2012 (bewerkt) Apple Support - iTunes: uw iTunes-bibliotheek en afspeellijsten opnieuw maken Voor als je te lui bent om het te lezen: je moet naar 'Start' > 'Muziek' > 'iTunes' > 'Previous iTunes Libraries' gaan. Daar zou hij dan tussen moeten staan, als het goed is. Tenminste, bij mij blijkt dat wel het geval te zijn. Hopelijk is dit wat je bedoelt? Bewerkt: 13 november 2012 door Grand Theft Auto TOM Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Apple Support - iTunes: uw iTunes-bibliotheek en afspeellijsten opnieuw maken Voor als je te lui bent om het te lezen: je moet naar 'Start' > 'Muziek' > 'iTunes' > 'Previous iTunes Libraries' gaan. Daar zou hij dan tussen moeten staan, als het goed is. Tenminste, bij mij blijkt dat wel het geval te zijn. Hopelijk is dit wat je bedoelt? Welke 'start'? De afspeellijst Aangeschaft is waar al je legaal gedownloade muziek van iTunes komt te staan. Ik gebruik deze vaak, maar deze is nu plots verdwenen.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 'Start' in Windows (je weet wel, de knop linksonder). Het kan ook bij je aangeschafte muziek staan. Hiervoor hoef je maar in iTunes naar de iTunes Store te gaan > 'Aangeschaft' (o.i.d.) > 'Muziek' > en je kunt de gewenste muziek opnieuw downloaden. Wat je zelf noemt (de afspeellijst 'Aangeschaft') is niet helemaal hetzelfde als de oplossing die ik noem. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 14 november 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Probleem is dat de muziek nog op mijn computer staat.. Ik heb voor het testen een track gekocht en nu staat er slechts enkel die ene gekochte track in 'aangeschaft'. ( Dan download je eens legaal muziek, geven ze je alle redenen om het weer illigaal te doen.. ) Edit: Ik zal de afspeellijst wel zelf hermaken dan, ik kopieer de afspeellijst Aangeschaft nu wel naar mijn gewone afspeellijsten. Kutapple. Bewerkt: 14 november 2012 door MegaPilot Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Rapport Geplaatst: 14 november 2012 Ik moet zeggen dat ik zelf ook vaak last heb gehad van hetzelfde probleem. Maar ik gebruik die 'afspeellijst' nooit voor m'n aangeschafte muziek; daarvoor gebruik ik de iTunes Store (Windows) of de iTunes-app (iOS). Simpel zat. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.