Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik stond deze ochtend op om exact 11.00 uur: "Nog maar 6 uur te gaan, ooh jippie!" Oftewel 20 minuten geleden. Er zijn ondertussen toch wel al veel topics waar er wordt uitgekeken naar de trailer, hopelijk blijft het hierbij en maken ze plaats voor terugblikken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Spannend, het begint nou wel dicht bij te komen! Helaas zit ik op school met vier tussenuren achter elkaar, dus dat wordt een lange zit... Maar als ik thuis kom, dan is het zover hoor!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Xrinkos Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 3:55:28 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 3:28:00 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 3:24:10 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
punx69 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Kan niet wachten. Heb er zo zin. maar dan zal je net zien dat als het zo ver is dat de server overbelast is en ik nog 20 min nodig heb om door te komen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Heel erg benieuwd naar vanavond! Ik kijk hem op m'n eigen blog, scheelt weer in de activiteit. Dan kan ik alsnog last krijgen van serverproblemen, maar dat geldt alleen voor het ophalen van de trailer. Op m'n blog is de activiteit niet zozeer hoog. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ben echt reuzen benieuwd ben ook nieuwsgierig naar de release datum! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Zou leuk zijn als vanavond het record voor meeste mensen online verbroken gaat worden. Helaas kan ik hier niet aan meedoen. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 7 uur en 15 minuten ongeveer. Voor mij dan. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 2:45:00 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SebasD Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 's Benieuwd hoe alle informatie van de voorbije dagen zich gaat vertalen naar de trailer, en vooral naar nieuwe informatie! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Zou leuk zijn als vanavond het record voor meeste mensen online verbroken gaat worden. Helaas kan ik hier niet aan meedoen. Dat zou moeten kunnen. Bij deze roep ik dus iedereen op om rond een uur of vijf allemaal op GTAforum.nl online te komen, hahahaha Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Mooi nieuws, maar helaas heb ik wel wat minder zin in GTA V aangezien hij later naar de pc komt, of misschien wel helemaal niet. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites