Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SebasD Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Komt nu wel ineens héél dichtbij... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 minder dan 50 minuten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) 47 minuten 45 minuten 43 minuten Bewerkt: 14 november 2012 door linux-or-unix Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 We gaan proberen hem zo snel mogelijk op dit forum te krijgen, daar kun je van op aan. De vraag is alleen hoe snel het gaat lukken. Daar was ik sowieso al wel van overtuigd. Mijn voordeel is gewoon dat ik zo moet werken tot 20:30 dus tegen die tijd is het wel op het forum / Youtube te zien dus dat scheelt. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 47 minuten 45 minuten 43 minuten Ga je nu om de 2 minuten zo aftellen? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 41 minuten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 47 minuten 45 minuten 43 minuten Ga je nu om de 2 minuten zo aftellen? Sorry, 41 minuten is de laatste... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Bassieboy35 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Net vrij van school, gelukkig woon ik dichtbij. Op tijd, nog 40 minuten ongeveer, spannend... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Nog maar 40 minuten. Ben benieuwd! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zit op stage, maar het is hier zo rustig dat ik zo de trailer wel even kan gaan kijken. Vinden ze hier ook wel leuk om even te zien Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik schrok me net kapot :S Me internet begaf het zowat We moeten met ze allen even wat minder spammen en meer Gta IV spelen om ons tijd nog even te verdrijven Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Niet zo lang meer. Ben echt benieuwd naar wat we te zien gaan krijgen. Volgens mij zit de halve wereld nu voor z'n computer uit te kijken naar dit moment. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou het een bazen stunt vinden als rockstar games de 1e trailer gaat afspelen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Niet zo lang meer. Ben echt benieuwd naar wat we te zien gaan krijgen. Volgens mij zit de halve wereld nu voor z'n computer uit te kijken naar dit moment. Ben ik wel zeker van. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou het een bazen stunt vinden als rockstar games de 1e trailer gaat afspelen! Ik zou het bazer vinden dat ze opeens twee trailers online gooien xD Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites