Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hihi, de countdown werkt niet meer... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou het een bazen stunt vinden als rockstar games de 1e trailer gaat afspelen! Ik zou het bazer vinden dat ze opeens twee trailers online gooien xD Ik zou het baast vinden als ze 1 online gooien + een release datum :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dippie Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou het een bazen stunt vinden als rockstar games de 1e trailer gaat afspelen! Ik zou het bazer vinden dat ze opeens twee trailers online gooien xD Ik zou het baast vinden als ze 1 online gooien + een release datum :$ Ik zou het zelfs bazer dan baas vinden als het spel dit jaar nog uitkomt Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik doorbreek de quote-lijn door te zeggen: 17 minuten!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Bazen opmerking. Maar uh, nog 16 minuten en 10 seconden! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zou het een bazen stunt vinden als rockstar games de 1e trailer gaat afspelen! Ik zou het bazer vinden dat ze opeens twee trailers online gooien xD Ik zou het baast vinden als ze 1 online gooien + een release datum :$ Ik zou het zelfs bazer dan baas vinden als het spel dit jaar nog uitkomt Ik zou zelfs het bazer den bazen vinden als die morgen al uitkomt! :$:$:$:$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 14 minuten!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hihi, de countdown werkt niet meer... Ach ja, dat hadden we wel kunnen voorspellen zeker? Dat wilt in ieder geval zeggen dat er wel een vrij grote groep aan mensen zit te wachten op de release Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hihi, de countdown werkt niet meer... Ach ja, dat hadden we wel kunnen voorspellen zeker? Dat wilt in ieder geval zeggen dat er wel een vrij grote groep aan mensen zit te wachten op de release Ik denk eerder dat het komt omdat ze op die link nu de trailer aan het zetten zijn. :$ Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 10 minuutjes.... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) avondeten opschoot, laat die trailer maar komen :-D Bewerkt: 14 november 2012 door bugatti Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Donrema Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 KUT KUT KUT Schreeuwt me pa dat ik ga eten :S Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) Is het vreemd als ik zeg dat mijn handen trillen van de opwinding? (7 minuten!) ^^@hierboven: Gewoon laten wachten!! Bewerkt: 14 november 2012 door p-p Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SebasD Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Is het vreemd als ik zeg dat mijn handen trillen van de opwinding? (7 minuten!) Daar is niks vreemds aan als je hier lid bent... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 5 Min Zéér benieuwd Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites