Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Oh Oh... De site begint langzamer te laden... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 sites, staan aan. Hopen dat ik er minstens 1 kan kijken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
bugatti Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 heerlijk gezonde spanning nog 4 minuten! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 minuten Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 3 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 sites, staan aan. Hopen dat ik er minstens 1 kan kijken Gewoon alle 4 de sites tegelijk aansmijten en je laten overdonderen door 4x zoveel pracht! Ja hoor, ik voel het zelf toch ook al dat het niet zo lang meer is... Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 sites, staan aan. Hopen dat ik er minstens 1 kan kijken Ja, ik heb er ook iets van drie open staan Het mag niet fout gaan!! 3 Minuten! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 denk dat de hele boel zo vast loopt overal Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Davedavy Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 sites, staan aan. Hopen dat ik er minstens 1 kan kijken Heeft geen zin, word allemaal van dezelfde server gedownload. Maar YouTube is wel nog mogelijkheid. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) 2!! Dag mensen, nog een minuut! Prepare to be excited :) Bewerkt: 14 november 2012 door p-p Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik begin zo langzamerhand gespannen te worden. Laat maar komen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SebasD Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Nog een dikke minuut, Jezus, tot na de trailer iedereen! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Shorty_D Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 laatste minuut!!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
ajaxjeroenajx Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 4 sites, staan aan. Hopen dat ik er minstens 1 kan kijken Heeft geen zin, word allemaal van dezelfde server gedownload. Maar YouTube is wel nog mogelijkheid. ik heb eens stream van IGN, die moet het doen Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites