Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 1 Minuut Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Enjoy! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) No information. edit: There we goooooo Bewerkt: 14 november 2012 door Foreigner97 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 BAM Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 no video found Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
modder Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik zie voor het eerst een lange trein Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 omg 1 minuut 50 van puur genieten! Ze hebben de gezichten van de personages nog wat aangepast. Alles ziet er gewoon prachtig uit: de explosies, botsingen, slips... En die hond die door het beeld komt rennen, geweldig! Ik ga naar mijn computer om hem nog een stuk of twintig keer te bekijken Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Foreigner97 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Hij is epic:D Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Trailer is echt vet. Ziet er heel mooi uit, en goed om te zien dat een aantal voertuigen weer terug zijn! Heerlijk. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
p-p Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) OMG IT'S SO FREAKING EPICCCC Woowwwww Ik hou nu al van alle drie de karakters!! Yes!! En al die voertuigen! En de drukte! En de mensen! En de graphics! En de gameplay! En het verhaal! En de actie! En de TRAILER 2!! Bewerkt: 14 november 2012 door p-p Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Trailer is zoo awesome!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 De trailer is echt zo gaaf, zeg. Veel details te zien. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik was met van alles bezig, maar keek af en toe wel met een half oog naar de klok. En om 17:00... was ik bezig een appeltaart te bakken Die is trouwens erg lekker geworden. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites