Volgers 0 Kom mee aftellen naar de tweede Grand Theft Auto V trailer Door Joriz, 14 november 2012 Bericht rapporteren De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer. http://www.rockstargames.com/videos/video/10261 Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken: Video bekijken: Game Informer vertelt over hun eerste GTAV impressie! Eerste Grand Theft Auto V trailer bekijken WikiGTA over GTA5 Discussies over GTAV op GTAForum.nl Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 2:18:24 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 2:15:29 Oh lekker, we mogen dit hele topic vol spammen, wie komt de volgende nutteloze post plaatsen? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
linux-or-unix Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik blijf vandaag de hele dag online kan niet wachten op Trailer 2 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Leontjuuh-gta Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Nog ongeveer 2 uurtjes! Ik heb er zin in! Eerst denk ik de komende 2 uur goed benutte. Daarna helemaal kapot kijken op de tweede trailer! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 De teller bedraagt nu zo'n 1:55:45 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ben ontzettend benieuwd. Deze trailer gaat óf mijn zin in GTA V zo versterken dat ik haast niet kan wachten, óf het gaat ervoor zorgen dat ik denk "ik zal wel zien...". Ben benieuwd Nog 1 uur en 52 minuten. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Sharingan Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Krijgt Joriz de trailer al eerder toegestuurd? Zodat wij direct van het beeldmateriaal mogen genieten, of zijn we genoodzaakt om in de overballaste traffic van de Rockstar servers terecht te komen? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik geloof dat ze het een minuut op voorhand krijgen ofzo, dat de ballast wat wordt verdeeld over verschillende sites. Nog anderhalf uur trouwens Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Kenny-Petrovic Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 De vorige keer probeerde ik de trailer te kijken op de site van Rockstar Games maar dit was haast niet mogelijk. Op de 320p kwaliteit duurde het bufferen soms echt veel te lang. Gelukkig had iemand hem niet heel veel later geupload op Youtube waardoor ik hem toch nog op redelijke kwaliteit en zonder al te lang te wachten kon kijken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 We gaan proberen hem zo snel mogelijk op dit forum te krijgen, daar kun je van op aan. De vraag is alleen hoe snel het gaat lukken. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Silverbyte Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik begrijp dat iedereen hier uitkijkt naar de trailer, maar is het niet een béétje lame om op de seconde nauwkeurig af te tellen tot het 17:00 is? Maar goed, rekening houdende met overbelasting van de servers wacht ik waarschijnlijk nog even een paar uurtjes en kijk ik op m'n gemakje. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Ik begrijp dat iedereen hier uitkijkt naar de trailer, maar is het niet een béétje lame om op de seconde nauwkeurig af te tellen tot het 17:00 is? Maar goed, rekening houdende met overbelasting van de servers wacht ik waarschijnlijk nog even een paar uurtjes en kijk ik op m'n gemakje. Bekijk 't zo: is 't niet de trailer die servers lam legt, dan is het wel iedereen die constant zit te F5'en en af zit te tellen. Nog iets meer dan een uur en vijftien minuten.. Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
myron.b Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 Valt het jullie trouwens ook op dat de eerste trailer ook om 17:00 kwam? Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
Dipsie8 Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 (bewerkt) 1 uur en 10 minuten Bewerkt: 14 november 2012 door Dipsie8 Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 14 november 2012 Bericht rapporteren Geplaatst: 14 november 2012 YAYIKHEBEERDERVRIJVANSCHOOLENIKHOEFPASOM18:00WEEROPSCHOOLTEZIJNENDATBETEKENTATIKOVEREENUURDETRAILERALKANKIJKENJIPPIEJIPPIE!!! Reageren Dit bericht delen Link naar bericht Delen op andere websites More sharing options...
De countdown voor de tweede Grand Theft Auto V trailer is begonnen, met nog maar ruim 6 uur tot de nieuwe trailer.
http://www.rockstargames.com/videos/video/10261
Naast aftellen kan je ondertussen nog het volgende over GTA5 lezen en bekijken:
Veel aftelplezier en tot 17:00 op GTAGames.nl!
Dit bericht delen
Link naar bericht
Delen op andere websites